2015. január 2., péntek

NAILS OF THE DAY: Haven't seen

Ma néhány olyan manikűrt hoztam megmutatni, amiket még nem láthattatok itt a blogon, bár az Instagramon már találkozhattatok velük. Nézzük is a mai felhozatalt. :)
A kedvenc fehér lakkomat dobtam fel egy kis Essence shake me i'm pretty fedőlakkal. Nagyon apró csillámok vannak benne, és így fest felütögetve szivaccsal a körmökre. Nagyon tetszett. :)
Végre volt lehetőségem kipróbálni az Elenitől kapott Essence twins reloaded szettet, ami a Carrie és Mr. Big nevű lakkokból álló két darabos szett. Nagyon nagyon szép rózsaszínje ez a gyűjteményemnek. :)
Karácsonyra hangolódva végre megvalósítottam ezt a manikűrt, amit már tavaly is szerettem volna elkészíteni.  Nem lett tökéletes, de tetszett, és a strasszok is tartósnak bizonyultak. 
Karácsony estére ezzel a manikűrrel készültem, de nagyon nehezen jött össze a fent látható eredmény. Ez a China Glaze lakk az egyik legszebb rózsaszínem, de nyomdázáshoz nem jó, mert pillanatok alatt megszárad. :( Láthatjátok, hogy ez sem lett hibátlan manikűr, pedig nagyon szerettem volna. Mindenesetre, nekem azért így is tetszett.

Szilveszterre valami egyszerűbb, ugyanakkor mutatós manikűrt akartam készíteni, hát ez lett belőle. Klasszikus színeket használtam, és némi strasszot, hogy feldobjam és alkalmivá tegyem a manikűrt.
Ma készítettem el ezt a fagyöngyös manikűrt. China Glaze lakkot használtam, rá pedig a már jól bevált Flormar Mirror lakkomat, ami tökéletes nyomdázni. :)

Hogy tetszenek a manikűrök? Van kedvencetek?

11 megjegyzés:

  1. Mind nagyon szép lett, az utolsó és a models ownos különösen tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. Az első kettő a kedvencem, nagyon szépek!

    VálaszTörlés
  3. Az utolsó nagyon az én stílusom, de igazából mindegyik szép!

    VálaszTörlés
  4. fehér manikűr, az utolsó és utolsó előtti manikűr a kedvenceim :)

    VálaszTörlés
  5. Az utolsó kettő a kedvencem. Elárulod, hogy melyik China Glaze az utolsó alapja? :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) természetesen. a don't make me wine volt az alapszín :)

      Törlés
    2. Köszönöm! Csodaszép lakk *.*

      Törlés