2015. január 6., kedd

NAILS OF THE DAY: A little summer in this cold winter

Ma manikűrt láthattok a blogon, és ígéretemhez híven most egy nail art készült. Régóta szerettem volna elkészíteni ezt a manikűrt, a színt pedig vasárnap el is döntöttem. Tegnap lakkoztam, igyekeztem nagyjából fele-fele arányra lakkozni, de kicsit nagyobb részt foglal el végül a rózsaszín.
A manikűrről annyit lehet tudni, hogy én nagyon megkedveltem ezt a mintát már korábban is, hiszen annyira egyszerű és olyan jól feldobja az összes manikűrt. Tényleg nem túlzok, ha azt mondom, hogy nagyon kedvelem.

Alapszínnek a China Glaze-től használtam a Neon&On&On-t, és a Flormar 310-es fehér lakkját. A rózsaszín egyébként neon színű, sajnos a fényképek ezt a tulajdonságát nem tudják átadni, hiába próbálkozom vele. Miután megszáradt az alap, jöhetnek a minták. :) A fekete körvonalak megrajzolásához a Barry M Nail Art Pen-t használtam.
Készítettem róla egy képet, amin megnézhetitek mindkét kezemen a manikűrt. Sajnos bal kézzel elég béna vagyok, de azért az is elég jól sikerült.

Végül, amikor elkészültem a manikűrrel, feltűnt, hogy az edzőcipőm is pont ezt az árnyalatot rejti magában. :) Nézzétek, milyen jól festenek együtt.

Hogy tetszik a manikűr? Viselnétek egy ilyen vidám, nyárias színt télen is?

28 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik, bár én a mintát nem szeretem. Attól függően összbe tényleg nagyon csini lett! :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik, annyira szép és jól mutat *-*

    VálaszTörlés
  3. A minta tőlem is távol áll, de ettől függetlenül ez a manikűr szuperül egyben van, így tökéletes :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajj, de drága vagy! köszönöm! :)

      Törlés
  4. Válaszok
    1. köszönöm, Manna, örülök, hogy neked is tetszik! :)

      Törlés
  5. Nagyon jól néz ki ez a manikűr! :)

    VálaszTörlés
  6. Jól sikerült, szépek a színek!!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon igényes mani lett, a minta, a színösszeállítás, teljesen oké, nagyon szép, imádom!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép lett, nekem is tetszik :)

    VálaszTörlés