2015. január 13., kedd

NAMEDAY WISHLIST

Egy kicsit több, mint egy hónap van még a névnapomig, ezért elkészítettem egy kis bejegyzést arról, miknek örülnék erre az alkalomra.
Valójában most úgy érzem, mindenem megvan, amit kérhetnék, amire pedig még vágyok, az nem igazán tárgybeli, megvásárolható dolog, de azért összeszedtem néhány dolgot, amiknek így is örülnék.
Egy futáshoz alkalmas felcsatolható táska nagyon jó ötlet lenne, hiszen a pulcsi alá elrejthetném könnyedén a kulcsaimat és a zenét is. A H&M honlapján itt nézhetitek meg.
Ha már futunk, és edzünk, akkor minden a témába illő dolog jöhet, mert egyre többször érzem úgy, hogy nekem ez a kedvenc viseletem. A nadrág szintén a H&M-ben szerezhető be. :)
Régebben kinéztem már a H&M-ből ugyanennek az alapozóecsetnek a fekete társát, aminek barna szőre van, de ez az ezüst még jobban tetszik is.
A baglyos bögrékre a Butlers honlapján bukkantam rá, miután Lakkomlakkom Edina Instagramon elárulta, hogy onnan van neki is egy ilyen bögréje. :) Nagyon tetszenek, jöhetnének ők is, bár sok bögrém van viszonylag, ebből kettő baglyos.
Lakkok: sajnos ezek közül három jelenleg nem elérhető a Naillandben, pedig a Picture Polish Eyre-t szerettem volna megvenni most magamnak a kedvezményemmel, de talán még sikerül majd ilyen kedvezményt nyernem magamnak és akkor meglephetem vele magam. A Colour Alike 535 (h) lakkja is megtetszett, annyit olvastam már róla. A China Glaze At Vase Value-ról tavaly lemondtam, nem tudom milyen minősége lenne, erre panaszkodtak sokan, szóval ez az utolsó helyen szerepel a listámon. A Models Own Pink Fizz rózsaszín glittercsodát nagyon nagyon szeretném, de mivel akciós most készlethiányos is. Szóval sorrend: Models Own, Picture Polish, Colour Alike és végül China Glaze. (Plusz lakkokkal kapcsolatban lehet kérdezni még, de most nem tervezek sok új lakkot beszerezni.)
Ez a kép eléggé kakukktojás lesz, mert ezek a termékek olyasmik, amiket régóta ki akarok már próbálni, de valamiért eddig nem vettem meg őket. A H&M-es ecset az ezüst kistesója, róla beszéltem korábban. A The Body Shop Frosted Cranberry testvajjal nagyon szemezgettem, de végül nem rendeltem meg magamnak, pedig már akciós is. Sajnos most nagyon sok testápolási és tusoló termékem van, szerintem úgy kb. egész évre el vagyok látva, de egy TBS testvaj (ez az áfonyás) nagyon tetszene. Kíváncsi lennék rá. Az Yves Rocher makadámdiós tusfürdővel szintén ez a helyzet, nagyon tetszik az illata, de van még 6 tusfürdőm, amiket előbb el kellene használnom. Lesz még szülinapom is, meg ez állandó termék. :)
Végül néhány akciós sporttermék az Oysho-tól. Ezek közül a felső nagyon tetszik, ez a galaxisos hatás nagyon bejön, és az ehhez illő leggings is belopta magát a szívembe. A fényes gatyó is tetszik, egészen különleges szerintem. A melegítőfelső pedig Instagram és blog miatt is alap, hogy megtetszett, hiszen azt üzeni, hogy "kövessetek". :) Meg is fogom nézni az Oyshot a napokban, és meglátjuk, van-e még ezekből a termékekből, remélem igen.

Igazából az első két képen szereplő dolgokra gondoltam, csak egy kicsit kiegészítettem még néhány érdekességgel.
Természetesen ez a lista csak egy kis segédletül szolgál a családomnak, és a barátoknak, akik szeretnének megajándékozni, de nem tudják mit is vegyenek. Szerencsémre már elég jól ismer engem mindenki, aki meg szokott ajándékozni névnapomkor/szülinapomkor, így nagyon jó meglepetéseket is szoktam kapni, amikre gondolni sem mertem volna. :)

Nektek mi tetszik a legjobban a listáról?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése