2015. január 23., péntek

TESZT: Manna kakaóvajas testápoló habkrém szűz kókuszvajjal

Ma egy tesztes bejegyzéssel készültem nektek, hiszen egy olyan újdonságot próbálhattam ki, ami egyedi a testápolás piacán. Ez a termék nem más, mint a Manna kakaóvajas testápoló habkrém, ami szűz kókuszvajjal készült. És hogy mitől olyan különleges ez a termék? 100% természetes összetevőket tartalmaz.
Kezdjük a tesztet a termék külsejével! Műanyag dobozkában érkezik, amitől nem lesz nehéz, amikor kézbe vesszük, és fém kupakkal rendelkezik, amit könnyen lehet csavargatni. Emellett a tégely átlátszó, így tudjuk, hogy pontosan mennyi termék van még benne, és egy kicsit bele is lehet kukkantani, amíg nem bontjuk fel a zárómatricát (az a kis kék valami lenne az). A design nagyon letisztult, semmi giccses rajz. Ez szerintem sokkal szebbé teszi a terméket, nincs rajta semmi felesleges információ, viszont minden fontos dolgot megtudunk róla.
Majdnem egy teljes hétig teszteltem a testápolót, hogy tényleg kialakuljon a véleményem, mielőtt elhamarkodottan ítélkeznék róla, szóval lássuk, mit tudtam meg. Az illata nagyon tetszett, a kakaóvaj erőteljesebb benne, viszont egy kis kókuszt is lehet érezni, tehát nem pont ugyanaz az illat, mint a sima kakaóvajuké. Nagyon kellemes, hosszan tartó illata van. Ez mindenképpen erős tulajdonsága.
A habos állag nekem nem annyira tűnt fel, inkább a tégelyben látszik, mint akkor, amikor már használjuk. Viszonylag kevés is elég belőle, de többször szoktam venni belőle kevesebb mennyiséget. A kézben, a bőrön olvad meg jól és ekkor kenhetővé válik. Hamar beszívódik, nem hagy zsíros érzetet maga után.
Nekem nagyon tetszett a testápoló, de sajnos 1-2 részen nem hidratált tökéletesen. Ennek ellenére nagyon örülök, hogy megkaptam karácsonyra szüleimtől, mert az illata is nagyon tetszik, és biztosan sokat fogom használni. Még egy dolgot észrevettem ezzel a testápolóval kapcsolatban, ez pedig nem más, mint az, hogy az ekcémás kezemnek nagyon jót tett, csökkentette a gyulladt területet. :) Akinek kevésbé száraz a bőre, annak szívből merem ajánlani, akinek pedig annyira száraz bőre van, mint nekem, sajnos nem mindennapos használatra javaslom. A honalpon arcra is ajánlják, ebből a szempontból nem vizsgáltam meg, de érdemes elolvasni a komment szekcióban a véleményeket. A terméket itt rendelhetitek meg.

Mit gondoltok róla, kipróbálnátok?

2 megjegyzés:

  1. Mivel nekem is nagyon száraz a bőröm, ezért nem hiszem kipróbálnám. Amúgy meg a kókuszért nem vagyok oda. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. értem. :) akkor így nem vesztesz sokat. viszont ezen kívül még két különböző illatban kapható, ebben pedig nem a kókusz illata dominál. :)

      Törlés