2015. január 17., szombat

Things I like this week #15 Special Edition: NEW YORK

Szeretném idén rendszeresebbé tenni ezt a rovatot a blogon, ha nem is minden héten, azért havi 1-2 alkalommal jó lenne megjelenni vele, mert nagyon szeretem ezeket a bejegyzéseket is. Egy kicsit elhanyagoltam ezt a rovatot, így ma egy special edition lesz, mégpedig a kedvenc városommal főszerepben.

1. SMINK:
Forrás
Egy ilyen üde, tavaszias sminkben szívesen sétálnék New York utcáin. És mivel nekem is kék szemem van, így tuti biztos, hogy jól állna. Kísérleteznem kellene bonyolultabb sminkekkel is.

2. KÉP:
Forrás
El tudnám magam képzelni egy ilyen kis kuckóban. Hangulatosnak tűnik. :)

3. HAJ:
Forrás
Ha már New York, adjuk meg a módját és valami egyszerű, de nagyszerű frizurát viseljünk, ami nem mindennapi, és nem kelt slampos hatást.

4. EGÉSZSÉG:
Forrás
Futás a szabadban! Igen. :) A sok fekete színt könnyen feldobhatjuk egy élénkebb színnel, és máris nem unalmas.

5. ÉTEL/ITAL:
Forrás
Tartalmas reggeli/uzsi gyümölcsökkel, na meg a New York Times-szal. :) Kívánhatnánk még többet?

6. OUTFIT:
Forrás
Uff, ezt a szettet nagyon szívesen viselném, bár azt gondolom nem maradnék egy ilyenben észrevétlen. :) Az a szoknya annyira jól megy a kabáttal és a fehér manikűr és kiegészítők is nagyon feldobják ezt az outfitet.

+1 NEW YORK:
Forrás
Az új kedvenc épületem, olyan szép! Az American Radiator Building. :)

Ti szeretitek New York-ot? Élnétek is ott vagy csak megnéznétek magatoknak?

4 megjegyzés:

  1. Huhh, az a smink egyszerűen gyönyörű, meg a lakás is hangulatos, nekem ez lett a két kedvenc képem az összeállításodból! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jók a képek :) Egyszer én is megnézném New Yorkot, de élni azért nem szeretnék ott - bár én Amerika egészével igy vagyok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! örülök, hogy tetszenek a képek. Én eltudnám képzelni magam, de előbb megnézném, ez a kedvenc városom. :)

      Törlés