2015. január 27., kedd

Things I love today: Hairstyles

Ma egy inspiráló bejegyzéssel készültem, mégpedig egy frizurás összeállítással. Nemrégiben figyeltem fel a mai bejegyzést megihlető frizurára, amit annyira megkedveltem, hogy már nemsokára én is beújítok rá. Ez pedig nem más, mint a long bob fazon.
Forrás
Régebben is volt már rövidebb frizurám, de akkor ennél a hossznál is rövidebb volt, és viszonylag macerásnak találtam akkoriban. Viszont ez a fazon nagyon tetszik, leginkább hullámosított verzióban és a hajvégeken szőke melírral. :)
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Még nem döntöttem el, mikor vágatom le, de egyre jobban tetszik és egy kis frissítés sem árt sosem. :) Már régen nem jártam úgy fodrásznál, hogy valami újat kértem volna, úgyhogy itt az ideje a változtatásnak! És különben is mindig azt hallom, hogy nekem milyen jól állt a rövidebb haj is.

Nektek hogy tetszik ez a fazon?

8 megjegyzés:

  1. Nekem is nagyon tetszik, szinte hasonló az amit én is kinéztem és odavagyok érte, de sajnos/nem sajnos, nem hiszem, hogy lefogom valaha ilyen rövidre vágatni a szinte már hátam aljáig érő hajamat :D

    VálaszTörlés
  2. Annyira tetszik! De a derékig érő hajamat nem fogom levágatni, mert tudom, hogy megbánnám...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem szerencsére nem annyival hosszabb, úgyhogy belevágatok :)

      Törlés
    2. Neked szerintem nagyon jól fog állni! :)

      Törlés
  3. nekem is ilyen... már 1 éve, de előtte is ez volt. én szeretem

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is nagyon tetszik :D tudod néha felkapnak egy-egy frizurát, így van ez most ezzel is.

      Törlés