2015. február 5., csütörtök

NAILS OF THE DAY: Frog Prince

A múlt héten felavattam az egyik új lakkomat, amit január végén vásároltam. Mivel nagyon szeretem a menta színű lakkokat, így a Flormar Beauty Toys kollekció Frog Prince nevű lakkja is nagyon megtetszett. Gyorsan utána is néztem, mielőtt leadtam volna a megrendelésemet a Naillandnél. És végre a standon sem kell külön fizetni a Flormar lakkokért. :)
Első alkalommal most viseltem, de máris nail art-ban avattam fel. A szín nagyon szép, nagyon vibráló inkább zöld, mint menta, de még így is nagyon tetszik. Én nem vagyok a zöld színekkel igazán jó viszonyban, úgyhogy ez dicséret. :) Két körmömet díszítettem rózsaszín, kék és két féle zöld lakkal. Sajnos ezekkel az ecsetekkel, amik nekem vannak nem tudtam szép vékony vonalat húzni, nem ez lett volna az elképzelés, de azért nem panaszkodom.
Nagyon megtetszett viselés közben, és 4 napot ki is bírt minimális kopással. A Flormar lakkok nemcsak a tartósságukkal, de a nagy színválasztékkal is belopták már magukat a szívembe. Az egyik legtöbb lakkom a Flormar-tól van, és mindegyik nagyon jó minőség. A fehér lakk a Flormar 310-es lakk, a rózsaszín a China Glaze Float On-ja, a sötétzöld a Flormar Pretty P29, és a kék a H&M Blue My Mind-ja. (Hamarosan egyébként tervezek egy körömlakk kollekciós posztot is, ahol megmutatom mindegyik lakkomat.)

Hogy tetszik nektek a manikűr?

4 megjegyzés: