2015. február 2., hétfő

NAILS OF THE DAY: Inspired by A-England

A múlt héten készítettem el a mai posztban szereplő manikűrt, amihez az Instagram-ról inspirálódtam. Annyira megtetszett a Briar Rose és a She Walks In Beauty (A-England) lakkokkal készült manikűr, hogy én is elkészítettem magamnak.
A Briar Rose nekem is megvan, viszont a She Walks In Beauty helyett nekem a Maybelline Knitted Gold-ot sikerült beszereznem, ami 100%-os dupe-ja az előbbinek. És persze olcsóbb is volt. A piros alapra szivacs segítségével felvittem a Knitted Gold-ot, és így készült el a manikűr.
Elég egyszerű technika, de annál jobban kihasználható, még este is ráérsz megcsinálni, mert tényleg nem tart órákig és mutatós is. Egy kicsit ünnepi hangulata van, az arany és a piros kombinációjának köszönhetően, de szerintem nem tűnik kimondottan karácsonyi manikűrnek sem.
Nem vagyok a pirosas színek nagy elkötelezettje, vagy barátja, de néhány árnyalat azért jól tud jönni mindenkinek a készletben. Ez pont egy kicsit különlegesebb, önmagában holo hatású, elegáns piros lakk.

Hogy tetszik nektek a mai manikűr? 

4 megjegyzés: