2015. február 11., szerda

NAILS OF THE DAY: V-Day Special

A mai bejegyzésben két valentin napi manikűrt láthattok, amiket a minap készítettem. Annyit érdemes tudni rólam, hogy a valentin nap számomra nem jelent többet, mint bármelyik másik nap az évben. Soha nem szerettem ezt az "ünnepet", szerintem bohóckodás az egész. Ha valakit szeretünk, azt nem csak egy évben egyszer kellene kimutatnunk...
Na, de nézzük a manikűröket! Az első manikűr egy nyomdázás lett, amit rózsaszín alapra, kicsit pinkesebb rózsaszín lakkal oldottam meg. A China Glaze Pink Of Me lakkomat használtam alapnak két rétegben, amire a Moyra Gel Look 919-es lakkjával nyomdáztam fel egy kis szöveget a MoYou Pro04-es palettáról. Ezzel a Moyra lakkal sem volt semmi gond, könnyen fel lehetett vele venni a mintát és még csak el sem kenődött. :)
És nézzük a mai poszt számomra kedvesebb lakkozását! Egy színátmenetes alapot álmodtam meg a China Glaze három lakkjával, ezek a Sun of a Peach, a Neon&On&On és a Float On. Erre egy réteg csillámos lakkot kentem (Essence Colour&Go - Space Queen, ez már régi), és erre készítettem el a bajszokat szabad kézzel. Segítségemre csak a Barry M Nail Art Pen-je volt, ezzel azért lehet ügyesebben bánni. :)


Nem tudom mondhatok-e ilyet, de ez a második bajszos nekem nagyon nagyon tetszik! :) Biztosan fent fogom hagyni a körmeimen amíg lehet. :) Mivel nekem nem igazán volt kedvem szívecskékkel dolgozni, így ezt a bajszos manit neveztem ki valentin napinak, hiszen a színei miatt szerintem belefér.


Hogy tetszenek nektek a manikűrök? Szoktátok ünnepelni a valentin napot? Milyen manikűr viseltek idén erre az alkalomra?

6 megjegyzés:

  1. Nekem az első nagyon tetszik és a másodikból az átmenet. A bajuszdivatot nem tudom hová tenni :) Biztos piros manikűröm lesz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, örülök, ha tetszik :) a bajuszdivattal én sem vagyok közelebbi viszonyban, max a körmeimen nagy ritkán viselem. :)

      Törlés
  2. Nekem a 14.-e apukám szülinapja és semmi több! :D
    Nagyon tetszik a mani! Meg is jött a kedvem egy ombre lakkozáshoz.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy más is így van ezzel a valentin nap dologgal, mint én. :)
      köszi :) most azt hiszem nagyon jól sikerült az átmenet :D

      Törlés
  3. Az első nekem is tetszik, a második is, de az csak bajusz nélkül és nagyon jó nyárias manikűr :)

    VálaszTörlés