2015. február 14., szombat

NAILS OF THE DAY: Valentine's Heart

A mai napra már nem terveztem újabb Valentin-napi manikűrt készíteni, de már régebben kigondoltam, hogy ezt a mintát meg kellene valósítani a mai napra, így aztán nem tudtam ellenállni neki, amikor elővettem a nyomdalemezeimet.
A MoYou lemezeivel nekem nagyon jó viszonyom van, eddig mindig sikerült felvennem a mintákat és szépen áthelyezni a körmeimre. Éppen megfelelő a minták mélysége, és nem szárad rögtön bele a lakk, de nem is kenődik el, amikor átvisszük a körmeinkre. Jelenleg a Festive 06-os lemezről választottam egy kötött pulcsis mintát, amibe sok-sok szívecske mintát rejtettek el a készítők, így nagyon jól illik a hűvösebb időkhöz is, mint amilyen egy februári napon lehet.
Alapszínnek egy Essence lakkot használtam, a thermo kollekció 03 it's hot stuff nevű lakkját, ami hőhatásra változtatja a színét. Nagyon kedvelem ezt a lakkot, és elég jó kontrasztot ad a fehér nyomdalakkhoz. Sajnos az Essence fehér nyomdázó lakkjával eddig nagyon nehéz dolgom volt, mindig bénáztam vele elég sokat, ezért arra gondoltam, hogy most ideje lenne ismét tesztelni, hogy a lakk nem jó-e vagy én csinálom rosszul vele. Jelentem, végre működik! :) Kellett egy kis idő, amíg sikerült, de örülök, hogy nem kell új fehér nyomdalakkot vennem.
A bal kezemmel sokszor jobban sikerül, amikor nyomdázok, valahogy akkor már jobban érzem hova kerül a minta, és ügyesebb tudok lenni vele. Nos, most mindkét kezemen kicsit össze-vissza vannak a minták, de nekem nagyon tetszik így is. Persze ez most egy gyorsabb manikűr volt, így nem bánom, hogy nem tökéletes. Nem lehet mindig minden az, nem igaz?
A legjobban ez a körmöm tetszik, nagyon jól sikerült. Itt azzal is vigyáznom kellett, hogy a nyomdáról a teljes mintát fel tudjam tenni, mert a hüvelykujjaim egy picit szélesebbek a lemezen lévő mintánál. (Ez normál méretű lemez, mivel nekem csak ez a két ujjam szélesebb egy kicsit, viszont nem hosszúak a körmeim, így ezt a típust preferálom.)

Hogy tetszik nektek?

4 megjegyzés:

  1. Jó ez a minta! A norvégmintánál nekem is nagyon kell figyelnem, hogy egyenes legyen a minta, de nekem valamiért jobb kézen szokott jobban sikerülni, talán mert görgetem is a mintát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! és észrevettem, hogy elírtam, nekem is a jobb kezem szokott szebb lenni, ami azért furcsa mert nem vagyok bal kezes. :)

      Törlés