2015. február 22., vasárnap

Pozitív percek #73

Újabb hét telt el, én pedig ma is összeszedtem a héten történt jó dolgokat, mint már olyan sokszor ezelőtt. :)

Lássuk, ezen a héten mik okoztak örömet!
♥ névnapi smink ♥ lila manikűr ♥ nyerni a Naillandmani játékon ♥ névnapi meglepi süti otthon ♥ Nailland rendelés (Eyre, végre) ♥ finomakat enni ♥ sütit sütni ♥ vendégeim voltak hétvégén ♥ névnapozás ♥ Avon parfüm ♥ Kathy Reichs: Síri titkok ♥ névnapi kedvezménnyel lepett meg a Libri ♥ segítőkész és kedves emberek is vannak még 

Azt hiszem, most ennyi jó dolgot tudtam összeszedni, így visszanézve elég jó hetem volt, csak a számítógépem rendetlenkedik, és ez eléggé stresszel most. Remélem rendbe jön hamar.
Hogy telt a hetetek?

8 megjegyzés:

  1. Nagyon szuper és mozgalmas heted lehetett :) nagyon boldog névnapot kívánok utólag is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen! :) hát, nem unatkoztam.

      Törlés
  2. Csodaszép ez a lila manikűr, na és azok a lakkok *.* Boldog névnapot utólag is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! :) a lakkok. :D na igen, már sok van, hamarosan szeretnék kollekciós bejegyzést is készíteni.

      Törlés
  3. Köszönöm még egyszer az előlegezést:) remélem ilyen jó heted lesz most is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon szívesen ;) köszi! viszont kívánom neked is!

      Törlés
  4. Boldog névnapot!
    Jó, hogy mindig meglátod a pozitívat! Nekem fel kellene ezeket írni, mert elfelejtem. Párommal mászkáltunk a megyeszékhelyen, egyébként munka volt meg munka.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen! :)
      igyekszem több pozitív dolgot észrevenni és értékelni, mint amennyi negatív (esetleg) történik. nekem sokat segít, hogy fényképeket készítek minden jó dologról (ami fotózható) és hét végén megnézegetem, hogy mik is voltak ezek. plusz a blog miatt vissza is tudom nézegetni, hogy milyen apróságoknak is tudtam örülni olykor. :)

      Törlés