2015. február 3., kedd

Things I love today: Marsala

Forrás
Az év színe a Pantone szerint a Marsala árnyalat lett, ami egy téglás-bordós szín. Nekem eleinte ezzel a színnel nem voltak pozitív érzéseim, de Reni posztja után egyre jobban megtetszett az év színe. :)
Tehát ma egy kis Marsala-válogatás következik!
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Ezt a szandált minden további nélkül elfogadnám. Most azonnal ide nekem. :) Na és persze akkor már nyári idő is rendel!
Forrás
Forrás
Forrás
Lakás dekorhoz is nagyon jó választás ez a szín, mert nagyon jól megy a világos árnyalatokhoz, de a sötét színekkel is jól kiegészítik egymást és már kis mennyiségben is nagyon mutatós.
Forrás
Nagyon megtetszett ez a szín, és bár eredetileg inkább téglavöröses árnyalatnak gondoltam volna, azért a burgundi és bordó színekhez is egészen közel áll és mint ilyen nagyon szerethető és mindenki megtalálja azt az árnyalatát, ami hozzá illik.

Ti hogy álltok a Marsala színnel, mint az év színe? Tetszik nektek?

3 megjegyzés:

  1. Nekem tavaly sikerült az első marsala színű felsőm megvenni és azóta imádom, főként felsőben vagy rúzsban a legszebb! :) Legalábbis én ezeket preferálom! :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is egyre jobban tetszik, kezdek megbarátkozni vele! :D

    VálaszTörlés
  3. Én nagyon szeretem ezt a színt! Több ruhadarabom is van ilyen vagy ehhez hasonló színben :)

    VálaszTörlés