2015. március 17., kedd

Elfogyott termékek #1

Egy ideje gyűjtögetem az elhasznált termékek csomagolását, mivel úgy döntöttem, érdemes lenne megmutatni, hogy az elfogyott termékek közül mi az, amit szívből merek ajánlani, és mi az, amitől inkább óva intenélek titeket is. :)
Egy-egy ilyen bejegyzésben nem akarok sok dolgot összezsúfolni, ezért csak néhány terméket gyűjtök majd mindig össze.
A Pantene Pro-V Heat Defense Gloss Spray-je nagy kedvencem volt egy ideje, hiszen szép fényes volt tőle a hajam, viszont mostanában nem tervezem újravásárolni, mert sok olyan összetevője van, amik nem éppen nevezhetőek szépnek.
A baba kakaóvajas testápolója állandó kedvenc a fürdőszobámban. Jelenleg éppen a testápolók elhasználásán vagyok, így nem vásároltam újra, de ha elfogynak, akkor biztosan veszek még magamnak.
Az Yves Rocher körtés-karamellás tusfürdője télen került a kosaramba, és imádtam, nagyon tetszett és a mini kiszerelés ellenére is nagyon sokáig elég volt. Újravenném a téli időszakra.
A Nivea Happy Time tusfürdőjével Eleni ajándékozott meg, talán szülinapomra. Nagyon tetszett, nem szárított. Ha majd elfogynak a tusfürdőim, akkor lehet újraveszem, mert jó minőségű termék. :)
Végül, de nem utolsó sorban a Max Factor Clump Defy szempillaspirálja. Természetes szempillákat varázsolt, emellett még hosszabbította is a szempillákat. Nem csomósodtak a pillák, amikor ezt használtam. Újravenném, amint elfogy az Essence Lash Princess vagy a Maybelline Colossal Volume Express spirálom.

Ti melyik termékeket ismeritek, szeretitek a nálam elhasznált listából?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése