2015. március 5., csütörtök

Februári szerzemények

A mai bejegyzésben a februárban vásárolt, illetve kapott dolgokat mutatom meg. Mivel ebben a hónapban volt a névnapom, így elég sok mindent ajándékba kaptam, de azért volt, amit én vettem magamnak.
Az Avontól ismét kaptam néhány lakkot tesztelésre, konkrétan az új Nailwear pro+ árnyalatokat, amiről már majdnem el is készült a bejegyzés, szeretném jövő héten posztolni. A három új szín: Mulberry, Cotton Candy, és Luxe Lavender. Az erősítő ápoló lakkjukat pedig nagyon szeretem, így ezzel is megleptek. :)
Elenivel a hónapban szerencsére többször is sikerült össze ülnünk, és a névnapomra ő is meglepett egy kis ajándékkal. A Boci kókuszkockás csokija mellé még kaptam tőle egy lakkhígítót, egy Lush tusfürdőt, és egy kis kókuszolajat és barackmagolajat (ez utóbbi nem szerepel a képen). 
A Manna szappanom fogyóban volt már, és anyu rendelt nekem (is) utánpótlást. A Coco shea vajasat használom már egy ideje, de a Coco csokisra is nagyon kíváncsi vagyok.
Az Avontól a hónapban érkezett még egy csomagom, ami teljesen meglepetésként ért, hiszen általában szoktam tudni, hogy mikor kell figyelnem a postást. Megleptek az új, Cherish nevű parfümükkel, amiről írtam is nektek egy gyors tesztet. Nem gondoltam volna, de nagyon megtetszett ez a virágos illat, azóta csak ezt használtam. :)
Egy kis Nailland is becsúszott. Végre végre volt a csodás Eyre készleten, amit decemberben el is határoztam, hogy kell. Azóta vártam rá, hogy legyen készleten, és most az utolsóra én csaptam le még aznap, hogy kiderült, megvolt a készletfeltöltés. A Mundo de Unas nyomdalakkok közül a világos rózsaszínt vettem meg, mivel kell egy ilyen színű lakk, amivel nyomdázni lehet és nem szárad irtó gyorsan. Sok féle véleményt hallottam már a márka nyomdalakkjairól, ezért csak erre ruháztam be most. Ha bejön, akkor még fogok venni. És végre volt Flormar mattító fedőlakk is, úgyhogy vettem!
Névnapomra ennyi mindent kaptam. :) Oreo keksz, bagoly mintás tejcsoki, Amidala (ferrero rocher lidl-ös verziója és isteni) desszert, The Body Shop Frosted Cranberry ajakápoló és Blueberry testvaj, baglyos bögre a Butlers-ből, 2 fitnesz top és 2 jóga naci. :)
Már tavaly óta foglalkoztatnak a natúr kozmetikumok, azon belül is a Faith in nature termékek. Az eddigi hajsamponom elfogyott februárban, és amikor levágattam a hajam nemrég, a fodrászom végre elárulta, hogy nekem száraz hajam van és a fejbőröm is száraz, nem pedig korpás. Ezért aztán körülnéztem a Faith in nature-nél, és mivel sok-sok samponjuk ajánlott száraz hajra is, így felvettem a kapcsolatot a céggel, és segítséget kértem, hogy melyiket válasszam. Mindenkinek merem ajánlani a céget, mert nagyon kedvesek és segítőkészek! Ha nem tudtok dönteni, írjatok nekik, és nagyon hamar választ kaptok a kérdéseitekre. :) Később, ha van rá igény, szívesen megosztom a tapasztalataimat a Jojobás samponról, a Kókuszos samponról és kondicionálóról is.
A Libri minden évben szokott kedveskedni egy kis névnapi kuponnal, és ez nem volt másképp idén sem. Már nagyon régen nem vásároltam könyvet, de most voltak olyanok, amiket szerettem volna megszerezni. Sajnálatos módon Kathy Reichs Temperance Breenan sorozatának 5. részét már nem lehet sehol beszerezni, mert korábbi fordításban jelent meg, csak letölteni tudtam, így az azt követő könyvet vásároltam meg, ami a Csupasz csontok címet viseli. Nagyon kíváncsi vagyok rá. A másik könyv annyira tetszett a könyvtárból, hogy megvettem magamnak is, hiszen három részes sorozat első könyve, és azokat is nagyon remélem lefordítják.

Nos, ezeket vásároltam, illetve kaptam februárban. Ti miket vásároltatok az elmúlt (rövid) hónapban?

4 megjegyzés:

  1. Mennyi minden :) Én drágállom az Avon lakkokat, de ha tesztelésre kaptad, akkor hajrá, szép színük van. Mondanám, hogy szerintem az Eyre is drága :D, de azt hiszem, ha a Bridget került volna ennyibe, szemrebbenés nélkül megvettem volna, mert annyira régóta vágytam rá! Én is költöttem a Naillandben, A-Englandot vettem, nagyon tetszik ez a márka, szupertartós az én körmeimen. Nekem is kellene lakkhígítót vettem, DM-ben szoktam venni Perfect Nailses azt hiszem, bár gyanítom, hogy mintha párologna a zárt üvegből, azért fogy gyorsan.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, valóban drága az Eyre is, de annyira tetszik, hogy inkább most nem vásárolok másmilyen lakkokat, hanem erre költöttem egy kicsit több pénzt. És az Eyre nekem 4-5 napig volt a körmeimen, mindvégig imádtam. :)
      A lakkhígító nem árt, ha sok lakkod van, és nem jut időd mindig mindegyiket használni. ;)

      Törlés
  2. Az Eyre a világ egyik legjobb lakkja!!! Nálam is nagy kedvenc, nem csodálom, hogy beleszerettél. Amúgy utólag is boldog névnapot, és már itt lóg a sminktükrömön egy meglepetés Neked, hogy ha majd lesz tali, amin remélhetőleg ott leszel, akkor odaadhassam Neked :-)

    Díjat kaptál tőlem:
    http://djkatybeauty.blogspot.hu/2015/03/szemelyes-sokoldalu-blogger-dij.html
    :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) jajj, de aranyos vagy, bízom benne, hogy el fogok tudni menni a következő találkozóra ;)
      és köszönöm a díjat is, nemsokára elkészülök a bejegyzéssel :)

      Törlés