2015. március 19., csütörtök

NAILS OF THE DAY: Pink Flamingoes

Amióta létrejött az Instagram fiókom tavaly nyáron, azóta észrevettem, hogy ritkábban osztom meg veletek az elkészült manikűröket a blogon is. Talán azért, mert elég sokan követtek Instagramon is. Viszont ma egy számomra nagyon kedves manikűrt láthattok, amit egyrészt barátnőm közelgő esküvője inspirált, másrészt a színvilág, és a nyár érkezése iránti vágyam.
Alapnak az Orly Pixi Stix nevű rózsaszín lakkját kentem fel,  amit még Elenitől kaptam. Ezekre az ujjaimra a saran wrap technikát alkalmaztam, és a Barry M Peach Melbájával dobtam fel, hogy szolidabb hatása legyen. Nem akartam, hogy a rózsaszín annyira nagyon domináljon, ezért egy kis barack színt is csempésztem bele. :)
A többi ujjamra a Barry M Coconut-ja került, amit csak imádni tudok. :) Két rétegben szépen fedő lakkról van szó, ami tűnhet olykor fehérnek a képeken, de élőben tényleg kókusz színe van. Erre nyomdáztam fel a MoYou Tropical 06-os palettájáról a flamingókat, amihez a Barry M Pink Flamingo árnyalatát választottam. Szerencsére ez a lakk is jól viselkedett nyomdázáskor.

Nekem nagyon tetszett ez a manikűr, imádtam viselni, és biztosan fogok még hasonlót alkotni. :) Nagyon örülök, hogy végre itt a tavasz!

Hogy tetszik nektek a manikűr?

8 megjegyzés: