2015. március 23., hétfő

TESZT: piCture pOlish - Eyre

Februárban sikerült beszereznem az első piCture pOlish lakkomat, mégpedig az Eyre-t. Istagramon már sok képet mutattam róla, így eljött az ideje, hogy itt is megmutassam, és írjak róla.
Én magam nem szeretek sokat költeni lakkokra, hiszen annyi jó minőségű darabot szerezhetünk be olcsóbban is, hogy sok esetben nem tartom indokoltnak magasabb összeget kiadni egy lakkra. Vannak márkák, amik nem kínálnak olyan különleges színű, finisű lakkokat, csak a már jól megszokott krém finist, hogy üde színfolt az, amikor azt érzem, egy lakk valóban megéri a magasabb árat.
Nos, ez a helyzet az Eyre-al is. Nagyon különleges lakk, már két rétegben tökéletes fedést nyújt, és nekem kifejezetten tartós maradt, csak akkor mostam le, amikor már odavolt (azt hiszem a 4. napon). Rólam még érdemes tudni, hogy a kék nem a kedvenc színem, de van belőle 1-2 különlegesebb árnyalatom a gyűjteményemben. Ezt viszont imádom! Önmagában tudom csak elképzelni, úgy érzem, ha nyomdáznék rá, az elvenné a szépségét. Mint láthatjátok, a liláskék pulcsimmal remek párost alkottak. :)

Ti mit gondoltok a drágább lakkokról, szerintetek megérik a különleges színek a magasabb árat? Hogy tetszik nektek az Eyre?

14 megjegyzés:

  1. cute and nice nail polish
    http://melodyjacob1.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  2. Szépnek szép...de még mindig nem tudom hogy nekem kéne-e. Hm....na majd a Karma, a Pharao és a Cheris után kitalálom:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hehe :) a pharao nekem nem tetszik, bevallom. szerintem kék fanoknak kötelező, szóval ha szereted, akkor megéri.

      Törlés
  3. Különleges szín, örülök, hogy nekem is sikerült megszereznem egy csere útján :) Vannak drága lakkjaim, de jó pár csalódást okozott...pl az ILNP is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. így igaz, nagyon különleges lakk. :) sajnálom, hogy csalódást okoztak.

      Törlés
  4. Istenien mutat Rajtad, nagyon különleges és elegáns ez a lakk! :D
    Drágább lakkok nálam bármikor becsúsznak, mert én az a véglet vagyok, aki ha meglátja azt a lakkot bizonyos üvegcsét, nincs visszaút :P
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, kedves vagy! :) hát, ez már csak így van. :D

      Törlés
  5. Nagyon szép! Nem kimondottam a drága lakkokra hajtok, de van, amire azt mondom, hogy kicsengetem érte a 3ezret :) Ilyen pl. a Bridget és a Nureyev :) van, amit megvettem drágán de nem fogom újravenni, azokat sem bántam meg, mert jó minőségűek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. abszolút egyetértek veled, én sem szívesen adok ki 2-3 ezer forintot lakkra, maximum, ha úgy érzem, hogy nagyon különleges, extra, és ki is tudom használni. :)

      Törlés
  6. Teljesen egyet értek Veled, én sem szoktam drágább lakkokat venni. Itt nincs mondjuk Nailland, ami ebből a szempontból nem is baj. :-D Idővel egy -egy lakk dupe-ját mindig megtalálom. :-).
    Csodásan mutat rajtad ez a lakk ! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :) örülök, hogy tetszik!

      Törlés
  7. Annyira imádom ezt a színt, remélem egyszer én is beszerezhetem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szurkolok! :) ez tényleg megéri a pénzét!

      Törlés