2015. március 29., vasárnap

Pozitív percek #78

A hónap utolsó vasárnapján ismét a kellemes pillanatokról olvashattok nálam. A mostani hetem egészen jól alakult, sok pozitív hatás ért.

Lássuk, mik voltak ezek!
♥ Avon tesztelni valók érkeztek ♥ új olvasmány ♥ neon barack színű lakk ♥ ajándékdobozok anyáéknak ♥ elégedettnek lenni ♥ szuper ruhát találni a barátnőm esküvőjére ♥ egy nap a szüleimmel ♥ tortát enni dobozból ♥ új bőrönd megrendelve ♥ megérett a hajam az igazításra (és nem változtatok) 

Nektek hogy telt a hetetek?

4 megjegyzés:

  1. Júj, nagyon szép az a körömlakk, és a rúzsokra is kíváncsi vagyok, én a Royal peony-t rendeltem meg a katalógusból. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) azt is nézegettem, végül nem rendeltem meg :)

      Törlés
  2. Nem is tudtam,h a Bones sorozat megvan könyv formájában is :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sőt, az volt előbb :) persze, ha valaki arra számít, h pont olyan lesz, mint a sorozat, akkor az csalódni fog. igazából a Brennan karaktere az egyetlen, amire a sorozat épül, és minden más különbözik.

      Törlés