2015. március 12., csütörtök

TESZT: Avon Nailwear Pro+ körömlakkok*

Februárban három új árnyalattal jelentkezett az Avon Nailwear Pro+ körömlakk. Ez a három szín a Mulberry, a Cotton Candy és a Luxe Lavender. Ma ezekről olvashattok tesztet.

Mulberry:
Két rétegben szépen fedő, téglás-vöröses árnyalatú körömlakkról van szó. Igazából elég nehéz meghatározni, hogy milyen színe van, ugyanis se nem bordó, se nem téglaszín, inkább ezek keveréke. Az ecsettel jól lehet bánni, az üvegben látható apró csillámok pedig a körmökön is láthatóak maradnak, főleg közelről, így akinek ez a tulajdonsága tetszik, az nem fog csalódni benne.

Cotton Candy:
A három lakk közül fedésben a leggyengébben teljesítő lakk a Cotton Candy, ugyanis 3 réteg után is kicsit átsejlenek a körömvégek. Élőben ez jobban feltűnik, mint a képeken. Egyébként szerintem nagyon szép babarózsaszín lakkról van szó, egyedül a fedésben érzek némi hiányérzetet vele kapcsolatban.

Luxe Lavender:
Végül a Luxe Lavender-ről is szeretnék pár szót szólni. A kollekcióból ez a kedvencem, ugyanis két rétegben szépen fed, az ecsete ugyanolyan, mint a többi lakké (jól kezelhető, egyenes végű), és a színe is nagyon könnyen szerethető. Tényleg levendula lila, közép lila árnyalatú, amit díszítve is kipróbáltam:
Összességében elmondható, hogy jó minőségű lakkokat lehet kapni a Nailwear Pro+ családból, könnyen kezelhető, nem túl folyós állagúak, és tartós darabok (3-4 napig is bírják).

Mit gondoltok az új színekről? Szeretitek az Avon lakkokat?

* A termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem változtat a bejegyzésben olvasható véleményemen.

8 megjegyzés:

  1. A rózsaszín és a lila nagyon szépséges:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen! :) de a harmadik szín is jól áll nekem, élőben ennél szebb színe van. :)

      Törlés
  2. Mindegyik szép árnyalat, de már van hasonlóm :) A rózsák is szuperek :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is van pár avon lakkom, és szeretem őket, ez a fajta nincs meg. A lila és a rózsaszín szép :)

    VálaszTörlés
  4. A rózsaszín nem az én világom, mégis valamiért pár napja szeretnék egy babarózsaszín lakkot. Ki érti ezt?!?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. és pont a babarózsaszínekkel nehéz, mert nem mindegyik fed jól. :( egyébként szerintem egy belefér, hogy legyen ;)

      Törlés