2015. március 16., hétfő

The Versatile Blogger Award

Ismét felütötte fejét a Versatile Blogger Award, vagyis magyar névre fordítva a sokoldalú blogger díj. Reni és Katy is megajándékozott vele, aminek nagyon örülök! :) Innen is köszönöm! Ebből az alkalomból ma összegyűjtöttem nektek 7 olyan érdekességet magamról, amit eddig úgy gondolom, nem említettem a blogon.

Lássuk a 7 érdekességet:
Forrás
  • Nagyon kicsi korom óta nem szeretem a marcipánt. Nem tudom, ez mikor és miért alakult ki, de egyszerűen nem tetszik az íze.
  • Nagyon válogatós vagyok. Emiatt nagyon nehéz nekem tényleg egészségesen (és változatosan) étkezni.
  • Mindig újabb és újabb sorozatokat keresek, amiket nézhetek, szeretem néha másik világba képzelni magam. Na meg vannak olyan érdekes és izgalmas sorozatok, amikből tanulni is lehet, úgyhogy szerintem nem baj, ha az ember lát ezt-azt.
  • Nagyon ritkán vásárolok magamnak könyveket. Ennek egyszerűen az az oka, hogy a könyvtárban sok-sok könyvhöz hozzá tudok jutni, és így kevés olyan kerül fel a listámra, amit mindenképpen szeretnék magaménak tudni. Az ilyen könyveket pedig nagyon sokszor megkapom ajándékba. :)
  • A való életben elég zárkózott típus vagyok, nehezen nyílok meg idegeneknek. Viszont, ha valaki szimpatikus, akkor nagyon sokat tudok beszélni.
  • Allergiás vagyok a nyers mézre, csak süteményben fogyaszthatom. 
  • Kiskoromban a szüleim engem is elvittek úszásoktatásra, és meg is tanultam úszni, de egy időben nem mertem a vízbe merészkedni, mert meg voltam győződve róla, hogy nem tudok úszni. Aztán amikor elsüllyedtem, rájöttem, hogy igazából tudok, csak valami visszatartott.

Nos, ezek lettek volna az érdekességek rólam, amiket úgy gondolom, hogy még nem tudtatok. A szabályok szerint tovább kéne adni a díjat más bloggereknek, de úgy gondolom, hogy már nagyon sokan megkapták, ezért én most nem nevezek meg senkit. Ha valaki mégis szeretné kitölteni, az nyugodtan hivatkozzon rám. :)

2 megjegyzés:

  1. Nahát, elég sok mindenben hasonlítunk ezek alapján :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. most vettem észre, h nem válaszoltam. köszönöm a kommentet, jó tudni, hogy hasonlítunk :)

      Törlés