2015. április 21., kedd

Birthday wishlist

Egy kicsit több, mint egy hónap van a születésnapomig, ezért itt az ideje egy kívánságlistának. :) Olyasmik szerepelnek rajta, amiknek nagyon tudnék örülni. Természetesen, aki már nagyon jól ismer, az tudja, hogy ezeken kívül is meg lehet lepni bármivel, én biztosan örülni fogok. :)
Forrás
Ezt a Yankee Candle viaszmelegítőt már télen is néztem, de úgy tudtam, hogy már nem kapható, ezért nagyon megörültem, amikor újra láttam nemrégen a kínálatban.
Forrás
Forrás
A legcukibb plüss baglyok!! :) A Happy Box-ban láttam meg pár hete őket, a kirakatban ültek, és egyből beléjük zúgtam! Azt hiszem, a bagoly mániám kiteljesedése lenne, ha egy plüssöt is magaménak tudhatnék. Ülő vagy álló, nagyon cukik, és többféle méretben elérhetőek.
Forrás
Forrás
A Zenzero webshopjára Panni által figyeltem fel, bár akkor még nem fogott meg annyira. Mostanában tetszettek meg ezek a medálok, mind a kettő rózsakvarc medál, talán a fenti egy kicsit jobban tetszik a "tökéletlen" formája miatt.
Ezt a fajta pólót nagyon tudnám szeretni. :) A baglyok mellett másik gyengém New York.

Most szépségápolási terméket nem is gyűjtöttem, mivel nagyon sok körömlakkom van, és úgy érzem, nem használom ki őket rendesen.
A felsorolt dolgoknak biztosan örülni fogok, ha meglepnétek ezek valamelyikével, de nem kell ragaszkodni a listámhoz, hiszen bízom az ízlésetekben, és abban, hogy tudjátok még minek örülnék, ami nem szerepel az úgynevezett listámon. :)

10 megjegyzés:

  1. Én személy szerint nem ajánlom ezt a fajta viaszmelegítőt.Nekem van ilyen,amikor megvettem örültem neki,hogy olcsó tuti jó lesz,meg valóban szép,sok szníben kapható....Először az ablak mellé tettem,hát nem melegedett fel rendesen,gondolom az ablak alatt beáramló levegő miatt,ugye nyitott így olyan helyre kell rakni,ahol nem éri huzat.Ok,átraktam az asztalra a szoba közepére,2x használtam,második használat után az asztalon volt a viasz mert ketté törött a melegítő!!!!!!!Hűtőbe sem raktam,hogy kivegyem belőle a viaszt,egyszerűen megpattant,és megrepedt,így szépen középen.Most per pill szilikonos sütiformát teszek bele,és ebben égetem a tartokat,ez addig fog működni míg telejesen ketté nem válik a porcelán,akkor viszont búcsut intek neki.Nos,és nem ajánlom ezt,lehet ha megveszed a tiéd tovább fogja bírni,de nem biztos,sajnos elég sokan panaszkodtak erre a melegítőre,ahogy nálam másnál is kettő tört :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :( ezt nem tudtam róla. pedig olyan jól néz ki! azért köszönöm, hogy szóltál!

      Törlés
    2. Sajnos én sem tudtam,ha tudom tuti nem veszem meg :( Az árából vettem volna inkább tartokat :D

      Törlés
    3. megértelek, azt hiszem akkor maradok a téli hóemberesemnél és az ezer évesemnél, amit még otthonról hoztam magammal. :)

      Törlés
    4. Nekem elektromos van Yankee na az nagyon pöpec.Ezen kívül nekem is van egy ezer éves,kb.200 ft volt és sokkal jobban bírja mint a fent említett.Kicsit csalódás volt,mert ugye masszívnak tűnt...és mégsem volt az....
      Sokat filóztam,hogy az üveg Yankee is milyen szép,meg hangulatos,de lebeszéltem magam,hogy tuti törékeny,az sem bírná sokáig.Szóval maradok a régi beváltnál én is :)

      Törlés
    5. sajnos az elektromos nálam nem igazán jöhet szóba, a lakásban ugyanis alig van (szabad) konnektor. :(

      Törlés
  2. A nyakláncok csodásak! :)

    Én sima párologtatót használok a viaszokhoz és teljesen jól működnek. :) Ha kibéleled alufóliával a megkötött viaszt könynedén ki lehet emelni belőle. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ugye? :) nagyon tetszenek, a rózsakvarc a kedvencem.
      köszi a tippet! :)

      Törlés
  3. Nekem is tetszik a nyaklánc, és a bagoly is :) Nagyon aranyos, bár én minden Nicis dolgot szeretek :)
    Hm, lehet nekem is kéne írni kívánságlistát a két hét múlva levő szülinapomhoz?!...Nem nagyon tudok mit felsorolni, mondjuk most már jó egészséget azt kívánnék magamnak :D
    De mindig érdeklődve figyelem mások miket szeretnének, engem idénre is valahogy elhagyott az ihlet. Két nadrágot kértem tavaszra/nyárra, hogy ne süljek meg...de ennyi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D lehet, igen. de csak akkor, ha van konkrét kívánságod. ha küldesz mailt, akkor ott kifejtheted, h milyen jellegű dolognak örülnél, és akkor igyekeznélek meglepni vmivel ;) illetve hétvégén beszélünk úgyis.

      Törlés