2015. április 4., szombat

Fotónapló 6.

Tavaly nyáron jelentkeztem legutóbb a Fotónapló bejegyzés sorozattal, ami már nagyon régen volt. Nem is tudom, miért feledkeztem meg róla, talán az is közrejátszik, hogy kevesebbet használom a fényképezőgépemet, és többször a telefonomat. Viszont szeretnék újra gyakrabban jelentkezni a Fotónaplóval, és fényképezőgéppel készült képekkel. 

A fenti képen az első popcake próbálkozásomat láthatjátok. Január végén tettem próbát a málnás ízesítésű variációval, és bár nagyon lágynak bizonyult a tésztája még hűtő után is, így volt olyan golyó, ami nem akart felszúródni a pálcikára, de azért így is egészen finom volt. Elképzelhető, hogy ha vendégeim lesznek valamikor, még csinálok ilyet.
Szintén januárban készült ez a manikűr is, ami Instagramon és itt is nagyon népszerű volt. Imádtam a színösszeállítást, és még mindig nagy kedvencem a leopárd minta is. Ha esetleg újra megnéznétek a bejegyzést róla, akkor ide kattintva megtehetitek. :)
Terveztem kedvences bejegyzést írni, de ez aztán elmaradt. A képen a kedvenc ékszereimet láthatjátok 2014-ből. :) A fülbevalót születésnapomon avattam fel, csodás alkalmi kiegészítő! A két kedvenc karkötőm pedig a szivárvány színű nyáron sokat hordott darab, és a tesómtól kapott türkiz kék shamballa jellegű darab.
Végül, de nem utolsó sorban nyáron barátnőmmel beültünk egy kis csajos csevegésre is, és fincsi limonádékat ittunk. Nagyon szeretem ezt a képet. :)

Mit gondoltok erről a bejegyzés sorozatról? Szeretitek, várjátok a következőt?

6 megjegyzés:

  1. Még nézegettem volna a képeket. Az az édesség nagyon jól néz ki :) Kellemes húsvétot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! lesz még ilyen poszt ;) Viszont kívánok neked is kellemes húsvétot! :)

      Törlés
  2. Ez a manikűr tényleg nagyon szép, de a limonádék is tetszetősek - nyáron milyen jó is kortyolgatni ezeket a finom innivalókat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! :) bizony, már azt várom :D

      Törlés
  3. Mesés az a fülbevaló*-* A popcake-t a képed láttán tuti ki fogom próbálni, nagyon jól néz ki*-*

    VálaszTörlés