2015. április 8., szerda

Glamour napi kívánságlista 2015 tavasz

Idén rendhagyó módon a Glamour-napok már csütörtökön elkezdődik (viszont vasárnap már nem lesz lehetőségünk még beszaladni az üzletközpontokba valamiért). Én is összegyűjtöttem néhány dolgot, amihez szeretnék ebben a pár napban hozzájutni. Én magam jobban szeretek konkrét lista alapján vásárolni ilyenkor, hogy valóban csak olyasmit vegyek meg, amire szükségem van, és ne költsek fölösleges dolgokra, mert ilyenkor könnyebben becsúszhatnak.

F&F:
A fenti borítéktáskát már nézegettem, de amíg nem volt meg a ruha az esküvőre, addig nem akartam megvenni, nehogy nagyon elüssön a ruha/cipő színétől, amiket viselni fogok. Viszont a héten szeretném megnézegetni élőben is, mert már megvan a ruha és a cipő is. :) Ha találkoztok ezzel a darabbal valahol, írjatok nekem, mert a héten 4 Tesco-ban néztem utána, és egyikben sem volt. :/

Képek forrása
Az idei barack/púder trend nagyon tetszik nekem, ez a két táska is nagyon nagyon cuki. :) Szükségem lenne egy új darabra, sajnos ezek gyorsan elhasználódnak nálam, és ez a két darab nagyon is esélyes az új táska titulusra.

Beauty.hu:
Forrás
A Beauty.hu webáruházban minden NYX termékre 50% kedvezményt adnak, ezért azt hiszem végre kipróbálom a nagy népszerűségnek örvendő szemhéjpúder alapjukat, mégpedig a fehér színűt. Sok jót hallottam róla, és már egy ideje a képzeletbeli kívánságlistámon is szerepel.

RUHA:
Szeretnék még egy ruhát vásárolni az esküvőre, ugyanis éjfélkor át kell öltöznünk majd egy másik ruhába, és ahogy belegondolok, nem nagyon van olyan ruhám, amit erre az alkalomra felvehetnék. Ez az egyetlen a listámon, ami nem konkrét, mert még nem találtam rá arra az egyre, amit majd megveszek. Kinéztem egy nagyon jópofa zöld ruhát, de bárhová megyek, még csak fel sem tudom próbálni, hogy jól állna-e, mert a kis méreteket elvitték már. Pedig új kollekciós és tényleg nyári darabról van szó.

Max Factor:
Forrás
Elfogyott a kedvenc alapozóm, ezért ezt újra fogom vásárolni. A Max Factor Facefinity alapozója nekem eddig bevált, ezért a 45-ös árnyalatot (itthon kapható legvilágosabb) fogom megvenni a Max Factor 50%-os kuponjával. Egyébként nem egy olcsó alapozó, 4-4,5 ezer forintba kerül alapáron, ezért ezzel a kuponnal most nagyon megéri, illetve szoktam figyelni a különböző akciókat is.

Egyéb:
Egy világos színű blézert is kellene találnom, szintén az esküvő kapcsán, illetve azt a későbbiekben is ki fogom tudni használni munka során, így ezt is kellene nézegetnem.
Ezen kívül egy szemüveget is lehet fogok vásárolni, ugyanis anyué annyira jól állt és tetszett, hogy szüleimmel megbeszéltem, ha viselem vizsgákon, akkor még intelligensebbnek tűnhetek (na, nem mintha ezzel amúgy gond lenne), és még komolyabb benyomást tennék egy megfelelően kiválasztott szemüveggel. :)

Ti miket terveztek vásárolni ebben a pár napban? Ki fogjátok használni az idei kuponokat?

2 megjegyzés:

  1. A fehér szemhéjalapozó inkább a színes sminkekhez passzol, de a bőrszínű szuper. Nekem megvan és tényleg nagyon tartós és gyönyörűen felerősíti a színeket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon jókat olvastam róla, és nagyon kedvező áron is juthatunk hozzá, ezért megveszem :) még az artdeco-son is gondolkodtam, de arra sokkal kisebb a kedvezmény, és így is drágább lenne, mint a nyx :)

      Törlés