2015. április 23., csütörtök

Glamour-napi szerzemények

Ezt a bejegyzést azért csak most tudom megmutatni nektek, mert volt egy online rendelésem is, amire még várnom kellett kicsit tovább. A minap azonban ez is befutott, így meg tudom osztani veletek a Glamour-napokon zsákmányolt újdonságokat. :)

A H&M-be mindenképpen be akartam nézni, bár nem volt konkrét elképzelésem, hogy mi érdekelne onnan. Igazából ruhát kerestem mindenhol, ahova bementem, de majd meglátjátok, hogy ezt nem kaptam. Az Árkádban kezdtem a vásárlást, és megpillantottam ezt a blézert. Ekkor jött a hidegzuhany, hogy az alapáron is 10 ezer forintos blézer még koszos is volt!! Persze egyetlen blézer volt a méretemben, úgyhogy továbbmentem érte a Kökire, majd a Westendben kaptam belőle tiszta darabot! :) Nagyon csinos, az esküvőre vettem első sorban, de azért fogom hordani is, mert nagyon szép, csinos és nőies darab.
Csütörtökön kaptam egy nagyszerű hírt, és így meg mertem venni ezt a blúzt az Orsay-ben. Nagyon csinos, már Kaposváron fel is próbáltam, de azért még egyszer felvettem, biztos, ami biztos alapon. Alig várom, hogy felavathassam. :)
Elfogyott az alapozóm, ezért szükségem volt egy újra. Ez már második alkalommal a Max Factor Facefinity 3az1-ben alapozó lett Warm Almond árnyalatban. Ez az itthon kapható legvilágosabb árnyalat, pedig nem vagyok egy hófehérke. :) Szerencsére időben fogyott ki, hogy fel tudjam használni az 50%-os kupont rá.
A Tesco-ban megvásároltam ezt a cuki kézi táskát, amit már a kívánságlistán is láthattatok. Pénteken szaladtam be érte, és bőven volt még belőle választék. :)
Végül, de nem utolsó sorban megvásároltam az NYX szemhéjpúder alapozóját is, ami reményeim szerint be fog válni nekem. :) Ezt majd meglátjuk, ha szeretnétek, írok majd róla.

A Glamour-napokat csütörtökön szerettem volna letudni, ami többnyire sikerült is, de a H&M-ben fél 10-kor már olyan sor állt a próbafülkéhez, hogy ha kicsit türelmetlenebb lettem volna, akkor ott is hagyom a fenébe az egészet. Vagy 15 percet vártam egy fülkére. Ezután nagyjából délig-egyig nem volt gond a tömeggel sem, de az a tapasztalatom, hogy egyre többen akarnak ezen minél hamarabb túlesni, emiatt szerintem a következő Glamour-napokon nem fogok első nap kezdeni vásárolni, hiszen a termékekhez második nap is minden gond nélkül hozzá tudtam jutni.
Ti miket vásároltatok a Glamour-napokon?

8 megjegyzés:

  1. Kivételesen semmit. Könyvet vettem volna, de K itthon hagyta a kupont :D
    A felsők tetszenek, remélem majd megmutatod őket élőben is ^^

    VálaszTörlés
  2. Az a táska de szépséges, a fotód láttán azonnal beleszerettem! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! :) tényleg nagyon tavaszias darab!

      Törlés
  3. Egy cipőt 20 % kedvezménnyel :) De nem kellett hozzá kupon, a Humanic akciója volt.
    Az a blézer nagyon jó, nekem is van hasonló, fehér, cipzáros, csak még gallérja is van, igazi jolly joker, jó minden alkalomra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szuper! néha más üzletek is tartanak akciós napokat ilyenkor, ezért érdemes nyitott szemmel járni. :)
      köszönöm, szerintem is szuper darab!

      Törlés