2015. április 6., hétfő

Márciusi szerzemények

Az elmúlt hónapban nem vásároltam olyan sok dolgot, aminek egyszerű okai vannak. Egyrészt, szeretnék csak olyasmit vásárolni, amiről úgy gondolom, hogy szükségem van rá, másrészt szeretnék most kicsit spórolni is. :)
A hónapban születésnapi és névnapi ajándékokat vásároltam szüleimnek, és az Yves Rocher-ból is megleptük anyut tesómmal. Ekkor vásároltam meg a makadámdiós tusfürdőt, amit régóta szerettem volna kipróbálni. Egyelőre a szekrényben várja a sorát, mivel még elég jól el vagyok látva tusfürdőkkel. :) A Camaieu-ben szoktam mindig fényes harisnyát vásárolni, mert ezt tartom a legjobb minőségűnek, mind a feketét, mind a testszínűt szeretem. Most is vettem belőlük utánpótlást, ugyanis csak tavasszal és ősszel tudok hozzájutni, a többi időszakban nem kaphatóak.
Az Avontól érkezett tesztelésre a Nutra Effects arcápoló családból két arckrém, amelyek a Hidratáló család tagjai. Nagyon kellemes meglepetés ért, ugyanis mióta használom őket, nagyon szépen hidratáltnak érzem az arcbőrömet, imádom őket. Tesztet nemrég olvashattatok róla, itt.
Az Avontól érkezett szintén tesztelésre három Indulgence rúzs is, a Daffodil Petal, a Pink Blossom, és a Hibiscus, amikről hamarosan írok. Igyekszem mutatni majd képet róluk használat közben (vagyis sminkkel).
Az Essence új szortimentjében találhatóak meg ezek a cuki ecsetek, és mivel mindegyikre szükségem volt, így megvettem a pirosító ecsetet, és két ajakecsetet is. A színük 1-2 árnyalattal eltér. Az kollekcióban megtalálható még sok-sok ilyen kis csipkés mintájú ecset is, de most másra nem volt szükségem.
A Picture Polish Grace-t már kinéztem magamnak egy ideje, de valahogy az ára visszatartott a vásárlástól, ezért nem vettem meg. A facebook-os csoportban sikerült hozzájutnom használtan, de az eredeti árnál jóval olcsóbban, így került hozzám. Nemrég ki is próbáltam, nekem 3 rétegben az igazi. A China Glaze új, tavaszi Road Trip kollekciójában nagyon szép lakkok vannak, köztük az általam megvásárolt More to explore. Csodás barackos árnyalat, neon beütéssel. A Sun of a Peach-nél melegebb, -szerintem- szebb szín. :)

Ti miket vásároltatok márciusban?

4 megjegyzés:

  1. A Gracenek gyönyörű színe van. Néztem ezt az új termékcsaládot az Avonban,de itt Romániában még nem jelent meg, pedig szükségem lenne egy új hidratálóra. :(.
    A szokásos tusfürdő, balzsam, fogkefén kívül így nem tudnék semmit kiemelni a vásárlásaimból. Illetve mégis, megvettem végre az essence Lush princess szempillaspirált és imádom :D.Jelenleg meg van mindenem úgy érzem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tényleg nagyon szép a Grace! :)
      Kár, hogy még nálatok nem mutatták be, mert bátran merném ajánlani, nekem annyira megtetszett! :)
      az a spirál tényleg nagyon jó, jó választás volt.

      Törlés
  2. Ez a CG nagyon szép,nagyon kellemes a színe.Szerintem ég és föld ez meg a sun of a peach. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, nekem is nagyon tetszik! azért ellenőriztem, amikor felkentem, és szerencsére nem hasonlítanak. ez az új sokkal szebb :D

      Törlés