2015. április 28., kedd

Nail Stamping Challenge - 1. Spring

Lora nemrég meghirdette a köröm nyomdázós kihívást, amiben hét manikűrt láthattok majd, keddenként. A mai, első témánk a tavasz volt, így egy virágos mintára esett a választásom.
Alapvetően a MoYou nyomdalemezeivel jól kijövök, ezzel könnyen tudok bánni, és a mintákat is könnyebb felvennem, mint a mélyebb lemezekről. Ezt a Pro 04-es lemezről választottam, egyetlen problémám ezzel a mintával, hogy mindkét kezemen ugyanabból az irányból van egy kis "rés" rajta, és nem inverze az egyik a másiknak. Az úgy tök jól nézne ki.
Ennek ellenére elégedett vagyok a manikűrrel. Alapszínnek a China Glaze Float On-t használtam, erre szivaccsal egy kis átmenetet képeztem az Avon Orange Crush-sal. Essence fehér nyomdalakkot használtam a nyomdázáshoz.

Hogy tetszik a manikűr?

12 megjegyzés: