2015. április 25., szombat

NAILS OF THE DAY: Octopus nails

A legutóbbi körömnyomdázásomat láthatjátok a mai bejegyzésben, amit még a múlt hétvégén készítettem. A tengeri témánál maradva most egy polipos manikűrt készítettem, a MoYou Cookbook 12-es lemezemmel.
Ezt a lemezt nemrég rendeltük a lakkos csoportos rendeléssel és egyszerűen imádom. Két lemezt választottam magamnak, és mindegyik igazán nyárias, tengeri témájú. :) Most erre vagyok rákattanva.
A kék lakk az egyik nagy kedvencem, a H&M Blue My Mind, amit már nem lehet kapni, viszont nagyon szép, élénk kék színe van, és igazán nyárhoz illő darab. A másik lakk, amit a manikűrhöz felhasználtam, a Barry M Coconut-ja, ami az egyik legtöbbet használt lakkom. A H&M lakkal nyomdáztam a mintát. :)
Egy picit elkente a fedőlakk az egyik ujjamon a mintát, de szerintem nagyon jól sikerült és sokáig fent is hagytam, nézegetni. :)

Hogy tetszik nektek a mai manikűr?

10 megjegyzés:

  1. Nagyon cuki lett :D Nem gondoltam hogy valaha is bejönnének a polipok nekem, de ez tényleg nagyon nyári :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! :) én sem gondoltam, de ez a nyomdalemez nagyon cuki, mindenféle halak, rákok, polipok, meg kagylók vannak rajta, tök szuper :)

      Törlés
  2. De gyönyörű ez a kék, lehet ezt még kapni? :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én úgy tudom, hogy már nem. :( mondjuk az astronak volt egy hasonló színe, de az sem kapható már.

      Törlés
  3. Jól néz ki, szép színe van ennek a kék lakknak :)

    VálaszTörlés