2015. április 20., hétfő

NAILS OF THE DAY: Summer gradient with nautical stamping

Ahogyan ígértem, manikűrös bejegyzést készítettem mára is, mégpedig egy nagyon nyárias színátmenettel és nyomdázással. Mostanában szerencsére jutott időm egy kicsit díszíteni a körmeimet, és a nyomdázás is egyre jobban megy, kezdem kialakítani a saját stílusomat a nyomdázás terén.
Mindenképpen ki akartam próbálni az új Essence the gel nail polish vonalból vásárolt sárga körömlakkomat. Mivel önmagában nekem a sárga nem a kedvenc színem, így amint megszáradt ki is találtam hozzá egy kis színátmenetet. Ehhez a China Glaze Feel the breeze árnyalatot választottam, ami az egyik kedvenc rózsaszínem. Szerintem nagyon nyárias hangulatot kölcsönzött az átmenet.
Erre az átmenetre nyomdáztam is az új MoYou Cookbook 12-es nyomdalemezemmel, ami nagyon tetszik! :) Az Essence fehér nyomdázólakkját használtam nyomdázáshoz, és most nagyjából jól fel is vette a mintát a nyomdapárnám is. Néha ezzel ez Essence lakkal meggyűlik a bajom, és nem kerül fel a párnára a teljes minta, de most egészen jól viselkedett.
Nagyon tetszett ez a manikűr, imádtam viselni, és az idő is nagyon szép volt hozzá. :)

Nektek hogy tetszik a manikűr?

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett az átmenet, teszik a mani :) Ez a CG lakk hány rétegben fed és mennyire csíkoz? Köszi a választ!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! ez a lakk két rétegben fed, nem csíkoz, az egyik kedvenc CG lakkom, mind színre, mind minőségre. :)

      Törlés
    2. Köszi, nagyon szép árnyalat!

      Törlés
    3. írtam róla korábban, ezeket nézd meg esetleg, ha még nem láttad:
      http://leilahercegno.blogspot.hu/2014/10/nails-of-day-breast-cancer-awareness.html nail art
      http://leilahercegno.blogspot.hu/2014/09/nails-of-day-feel-breeze.html maga a lakk önmagában, plusz 1-2 infó róla. :)

      Törlés