2015. április 17., péntek

NAILS OF THE DAY: Coconut with pink stamping

Már régen volt manikűr a blogon, aminek az az oka, hogy az Instagramra posztolok képet mindig az aktuális manikűrről, de megfeledkezem róla, hogy ide is feltöltsem. Igyekszem ezen javítani, hogy itt is aktuálisabb manikűröket láthassatok, hiszen az elmúlt időszakban nagyon rákaptam a nyomdázásra, így érdekes manikűröket tudok mutatni. :)
A mostani manikűr az egyik kedvencem volt, konkrétan egy szalvéta csomag adta az ihletet, a színvilágot illetően legalábbis biztosan. A szalvétán barokk jellegű minták voltak, sajnos ilyesmi lemezem nincs, így egy más stílusú mintát választottam, ami szintén nagyon tetszett.
A MoYou lemezeivel eddig nagyon jó a viszonyom, ezt a mintát a Tourist 07-es lemezről választottam, ami egy méretét tekintve XL-es darab. Ez a Párizsos, francia témájú nyomdalemez. A nyomdázás mindegyik körmömön máshogy sikerült, de talán pont emiatt olyan jópofa. :) Legjobban a kisujjamon és a mutatóujjamon sikerült szerintem a minta.
Az alapszín a Barry M Coconut-ja, amit imádok, mert nem fehér, és emiatt nagyon jól kihasználható, erre a China Glaze Float On-nal nyomdáztam, amivel szuperül lehet bánni. :)

Hogy tetszik Nektek a mostani manikűr?

8 megjegyzés:

  1. nekem nagyon bejön :) tavaly nyáron én is csináltam egy hasonlót, ugyanezzel a mintával, szintén a nyári CG kiadás feel the breeze árnyalata volt az alap és fekete a minta. :) de ez sokkal cukibb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. emlékszem is rá, nagyon szép volt az is! :) köszönöm, kedves tőled!

      Törlés
  2. Csinos :) Főleg a rózsaszín lakk tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :) az a Float On, még eddig önmagában nem használtam, de ami késik, nem múlik :)

      Törlés