2015. április 19., vasárnap

Pozitív percek #81

Újra vasárnap van, ezért ma ismét a pozitív percekkel jelentkezem. Nagyon gyorsan elrepült a hét, egyre többször érzem így. Annyi mindent csinálnék, és mégsem jut mindenre időm.

Nézzük, milyen jó dolgok történtek velem a héten!
♥ polipos manikűr (hamarosan megmutatom nektek) ♥ járkálás az új cipőben ♥ Orwell: 1984 ♥ múlik az ekcémám ♥ csini outfitet fotózni ♥ műtét utáni vigasz: Labello vaníliás-makadámdiós ajakápoló és új felső (a képen a fülkében láthatjátok rajtam) ♥ sulis projektek majdnem kész vannak ♥ szerdától munka ♥ futni is voltam az új futódzsekimben ♥ 

Nektek hogy telt a hét?

2 megjegyzés:

  1. Orwellt többször is olvastam, és nemrég volt a tévében is, hát az nagyon megrázó volt, nem is tudtam egyben megnézni (felvettem).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. még a felénél járok, így a kimenetelét még nem tudom, de érdekes kis könyv eddig. :) bízom benne, hogy tetszeni is fog.

      Törlés