2015. április 26., vasárnap

Pozitív percek #82

Eltelt egy újabb hét, így a pozitív perceket olvashatjátok ma is, mint minden vasárnap.

Lássuk, milyen jó dolgok történtek velem a héten!
♥ régi ismerősökkel összefutni a munkában ♥ ja, igen, ismét dolgozó nő vagyok és imádom ♥ tesztelni való érkezett ♥ új ruha ♥ meeting ♥ manikűr ♥ ebéd tesómmal ♥ meal prep az új ételdobozokkal ♥ csodás idő ♥ időt szánni a blogra ♥ sikerült farmert vennem ♥ igyekszem csinosan öltözni 

Eléggé eseménydús héten vagyok túl, de nagyon szeretem, ha zajlanak körülöttem az események. Hamarosan egy új, személyes bejegyzést olvashattok majd, mert úgy éreztem, ismét eljött az ideje egy ilyen posztnak.
Nektek hogy telt a hét?

2 megjegyzés:

  1. Jó képek :) Nálam mindig csak munka-munka, de a héten meglátogat az anyukám, itt lesz pár napig :)
    Várom az új posztot!

    VálaszTörlés