2015. április 10., péntek

TESZT: Avon Indulgence Lipsticks*

Ma az Avon Indulgence ajakrúzsokról olvashattok egy kis tesztet. Mivel ezek a rúzsok felkeltették az érdeklődésemet, így kértem az Avontól néhány árnyalatot tesztelésre, és voltak olyan kedvesek, meg is küldték őket. :)
A három szín, amit választottam a Daffodil Petal, a Pink Blossom és a Hibiscus volt. Leginkább a Hibiscus-ra voltam kíváncsi, ugyanis egy nagyon szép, élénk pink rúzsról van szó, és szerettem volna egy merészebb színt is kipróbálni. A Pink Blossom egy halványabb rózsaszín árnyalatú rúzs, amivel úgy gondoltam nem tudok mellényúlni, ami a színt illeti. A Daffodil Petal pedig egy narancsosabb árnyalat, amit lehet vékonyabb rétegben is használni, de építhető az erősebb narancsos árnyalat eléréséért is.
A Pink Blossom volt az első rúzs, amit próbáltam, nagyon tetszett, mert egészen természetes hatása van. A színe telitalálat számomra, jól érvényesül mellette a szemem színe. :) *A képeken kevésbé élénk a rúzsok színe, mint a valóságban, tehát egy kicsit élénkebb színre kell számítani élőben.
A Daffodil Petalt én vékonyabb rétegben kentem fel, ezáltal barackosabb árnyalatot értem el. Mint említettem, aki szeretne narancsosabb ajkakat, az könnyen el tudja érni, mert jól lehet bánni vele, építhető a rúzs színe.
Végül, de nem utolsó sorban, a Hibiscus! Ez lett a kedvencem mind közül, nagyon tetszik magamon. :)

Általános információ a rúzsokról: Enyhén szárítanak, ezért egy vékony réteg ajakbalzsamot érdemes használni alá. Viszonylag jól bírják, de néhány óránként érdemes rájuk nézni, és szükség esetén javítani. A kialakításuknak köszönhetően szépen körvonalazhatóak az ajkak. Felkenéskor szép fényesek, de viselés közben veszítenek a fényükből. 
Nagyon sok színben kapható ez a rúzs, így mindenki megtalálhatja a számára megfelelő árnyalatokat. Úgy gondolom, hogy fogok még vásárolni ebből a típusból, mert kifejezetten tetszenek.

Ti használtok rúzst rendszeresen? Mit gondoltok az Avon rúzsairól?

* A termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem változtat a bejegyzésben olvasható véleményemen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése