2015. április 2., csütörtök

TESZT: Avon Nutra Effects Hydration Termékcsalád*

A mai bejegyzésben az Avon újdonságáról olvashattok, mégpedig a Nutra Effects arcápoló családjai közül a hidratáló arckrémekről. Mivel nekem általában véve száraz a bőröm, így ezt a családot választottam tesztelésre. Nagyon pozitív benyomást tett rám már az első pillanattól fogva, hogy ezek az arcápolók nem tartalmaznak parabént, ftalátot, illetve színezéket.
A csomagolásuk nagyon kis egyszerű, de elegáns, jó ránézni a fürdőszobában (pláne, ha az ember polcon tudja tárolni). A hidratáló nappali krémet reggel kell felvinni a már megtisztított bőrre, a hidratáló gélkrémet pedig reggel és este is ajánlott használni, szintén a már tiszta bőrre. A nappali krém előnye az SPF15-ös fényvédő, így télen-nyáron védett a bőrünk a káros sugaraktól.

1. Nappali krém SPF15:
Mindkét krém ugyanolyan illatú, de nem tudom milyen régi krém illatára emlékeztethet. Valamire hasonlít, de nem kellemetlen, néhány perc után már nem is érzed magadon. A nappali krém egy sűrűbb állagú krém, és fehérebb színe van, mint a gélkrémnek. Ez az, amelyik a kettő közül hidratálóbb hatású, kicsit zsírosabb érzetű a bőrön, mint a gélkrém. Éppen ezért kis mennyiség is elég belőle.


2. Gélkrém:
A gélkrém egy nagyon könnyed, zselés állagú krém, ami gyorsabban felszívódik, mint a nappali krém. Reggeli és esti használatra is javasolt, én is így alkalmazom. A bőröm nagyon jól érzi magát használat után, mintha egészségesebb, egységesebb bőrt eredményezne. 
Mindkét krém nagyon dizájnos csomagolást kapott, kifejezetten tetszik, hogy ilyen egyszerű, de mutatós az üvegcséjük. A kupak remekül záródik, strapabíró anyagból készült. Az üvegen csak a legfontosabb információk találhatóak meg, az összetevők listája a dobozon, a termékleírás pedig a dobozba csomagolt papírlapon olvasható.
A krémekre általánosan elmondható, hogy kevés mennyiség szükséges egy-egy használat alkalmával, ami hosszú élettartamot ígér. Az összetevői kifejezetten szépek, semmiféle pattogzást, pattanások kialakulását nem okozták nálam. Egy majdnem teljes hétig teszteltem, mielőtt megírtam a posztot, pár nap alatt már szebbnek láttam a bőrömet, egészségesebbnek éreztem.

Ilyen összetevők mellett az 1.599 forintos árat abszolút megéri, pláne ha valaki akciósan jut hozzá. A jelenlegi katalógusból 1.399 forintért vásárolhatjátok meg!
Mit gondoltok róla, érdekel Titeket valamelyik termékcsalád a Nutra Effects arcápolók közül?

* A termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem változtat a bejegyzésben olvasható véleményemen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése