2015. május 9., szombat

Áprilisi szerzemények

Az áprilisi szerzeményes bejegyzés egészen rövid lesz, hiszen a Glamour-napokon vásárolt termékekről már láthattatok bejegyzést, amit itt nézhettek meg (újra).
Ezt a menta színű ruhát barátnőm esküvőjére vettem, a lakodalomra. Nekem nagyon tetszik, az anyaga is szuper, kényelmes és már alig várom, hogy felvehessem. :) Sok-sok színben lehet kapni az Árkádban és a Westendben található Future Divat boltjaiban.
Volt egy kis lakkos vásárlásom, illetve az Avon Royal Vendettát tesóm ajándékozta nekem, mivel gondolkodtam rajta, hogy megveszem, viszont ő nem használta. :) Szerettem volna egy direkt nyomdázáshoz való körömlakkot is, és a Mundo de Unas darabját választottam. Még nem próbáltam ki manikűrben, de ami késik, az nem múlik. A Labello ajakvajára már egy ideje nagyon kíváncsi voltam, és áprilisban nem tudtam már ellenállni neki, ezért megvettem.
Volt egy kis csoportos rendelésünk a facebook-ról a lányokkal a MoYou honlapjáról. Én két igazán nyári és tengeri jellegű nyomdapalettát választottam, az új Doodles 07-es, és a Cookbook 12-es lemezeit. Az utóbbival már készültek manikűrök, előbbivel pedig már tervben vannak. :)
A MoYou Pro03-as lemezt a facebook-os csoportban vettem meg, már fel is avattam, hamarosan megmutatom az ezzel készült manikűrt.
A Born Pretty Store is felkeresett nemrégiben, hogy tesztelnék-e néhány terméket nekik, és én nem mondtam nemet a felkérésre. Ezeket a termékeket választottam, és már dolgozom a nyomdapaletták használatának elsajátításán, mert nem olyan egyszerű a dolog sajnos. :P Remélem azért fogom tudni használni majd őket, csak lehet kell egy kis idő.

Ti miket vásároltatok áprilisban?

8 megjegyzés:

  1. De jó az a ruha, nagyon csinos vagy benne!! Hát én a MoYous lemezhez a saját szettjét használom és a BPS lemezekhez is a saját nyomdázóját, mert azzal veszi fel legjobban a mintát. Vagy én vagyok béna.
    Sosem emlékszem, mit vettem áprilisban de még arra se mindig, hogy múlt héten mit vettem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) én az ebay-es nyomdapárnát használom, azt a fekete két oldalút, az puha a bps-hez :/

      Törlés
    2. Most rendeltem én is olyat, ki fogom próbálni mindegyik lemezhez. Tény, hogy a puha MoYou párnát alig kell hozzáérinteni a lemezhez, kis rágörgetés elég, a BPS-eset meg azért rányomom rendesen. Ha puha, csak kicsit nyomd rá vagy inkább görgesd. De majd én is próbálkozom, ha megjön :)

      Törlés
    3. mindegy, hogy csinálom, a puhával nem jön fel a lemezről. ehhez keményebb kell.

      Törlés
  2. Ó, az a mentaszínű ruha egy álom, nagyon szuper választás volt, jól áll! :))

    VálaszTörlés
  3. Tényleg csodás az a ruha, nagyon csinos vagy benne :-)

    VálaszTörlés