2015. május 29., péntek

Elfogyott termékek #2

Újabb adag elfogyott terméket láthattok a mai bejegyzésben, mégpedig igen szép számú termék főszereplésével. Röviden összefoglalom azt is, hogy ezek közül melyiket érdemes megvenni, és melyiktől tartózkodjatok inkább.
Az Avon Skin So Soft zselés tusfürdőjét egy nyereményjátékon nyertem, amit az Avon tanácsadónőm szervezett. Kellemes kis termék volt, nagyon folyós állaggal, de nem szárította a bőrömet úgy, mint más tusfürdő termékek.
A Nivea Repair&Care regeneráló testápoló extra száraz bőrre lett kifejlesztve, ezt nagyon szereti a bőröm, sokadik ilyen flakonnal használtam már el, így nem is kérdés, hogy szívből merem ajánlani.
Az Essence csokis kézkrémei közül anno nekem az epres került a kosaramba, de az illatában semmi eprest nem lehetett felfedezni. Egy ideig használgattam, de a végére már meguntam, és nem is használtam el teljesen.
A Balea Ureás lábkrém nagy kedvencem, jelenleg ugyan nincs belőle itthon, de amikor dm-ben járok, be kell szereznem belőle ismét.
Az Alverde aloe verás-mangómagvajas testvaja a szülinapi ünnepi szettben volt, kellemes tavaszi virágos illatnak mondanám. Még van egy szettem, amiben szintén megtalálható, így el fogom fogyasztani azt is.
Végül két sminktermék is becsúszott: a Maybelline Define-A-Lash szempillaspirálja barna színben, és a Manhattan egy régebbi szájfénye. Ez utóbbit a lejárat miatt dobtam ki, illetve azért, mert mostanában már nem is használtam. A szempillaspirálban ha volt is valami, az már beszáradt, de szerintem nagyjából ki is ürült. Jelenleg egyiket sem tervezem újravásárolni.

Hogy tetszett a mai elfogyott termékek bejegyzés?

4 megjegyzés:

  1. Hasznos :) Egyik terméket sem használtam még.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ennek örülök. :) hátha most valamelyik felkelti az érdeklődésedet. :)

      Törlés
  2. A Balea lábkrém tényleg szuper! .)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen :) az egyik legjobb szerintem.

      Törlés