2015. május 30., szombat

Májusi szerzemények

A mai posztban megmutatom a májusban vásárolt, illetve ajándékba kapott dolgokat is. Szüleim, tesómék és Eleni is megajándékozott a szülinapom alkalmából, így ezeket is most fogom megmutatni nektek. :)
A hónap elején jelent meg az új Pure by Pixibox, amit most először vásároltam meg. Véleményem még nincs mindegyik termékről, de a fogkefe például nagyon tetszik. :)
A születésnapomra kaptam ezt a szépséges statement nyakláncot, amit a H&M-ben vagy a honalpon lehet megvásárolni. Nagyon tetszik, egyszerű, nem túl nagy nyakkivágású felsőkhöz jó választás. :)
Anyyáéktól és tesóméktól is kaptam egy-egy könyvet. Nagyon várom, hogy végre elkezdhessem olvasni őket, mert nagyon érdekesnek tűnnek. :)
Egy kis édesség részleg sem maradhat el, mégpedig oreoval és milkákkal. :)
A baglyos körömreszelő nagyon kis pici méretű, 6 darabot tartalmaz és utánpótlás lesz a korábban kapott ugyanilyenemhez (Dóritól is kaptam ilyet). És egy cuki virágos nesszeszert is kaptam szüleimtől. Nézegettem az otthoni H&M-ben és a honlapon is.
A névnapomra szánták anyuék ezt a tojás formát, amit tükörtojás készítéséhez, de akár palacsintához is lehet használni. :) A másik szett egy sor kést és ollót tartalmaz, plusz krumplipucolót és vágódeszkát. És rózsaszín. :)
A kis barátaim, Oli és Molly, akiknek nagyon nagyon örültem. Olyan puhák és ölelgetni valók. :) Az ülőt Elenitől, az állót anyuéktól kaptam.



A H&M-ben vásároltam a fenti ruhákat, egy menta színű rövid fazonú pólót (magasabb derekú nadrággal szuperül fest), egy burgundi felsőt, egy basic szoknyát és egy rövidgatyót. 


Az egyik munkatársam foglalkozik egyedi ékszerek készítésével, és a minap behozott néhány darabot, mutatóba, illetve eladásra. :) Ez a menta, zöld és lila gyöngyös darab nagyon megtetszett, el is hoztam. :) A facebookon is megtalálhatjátok Petit Mignon néven, vagy ide kattintva. :) Szerintem szuper ékszereket készít, érdemes megnézni. ;)
Végül, de nem utolsó sorban, csináltunk egy kis Nailland rendelést is, és végre beruháztam egy Pet'la lemezre, a perfect one nevűre, amin különböző chevron minták találhatóak meg. Már ki is próbáltam, nagyon jó paletta. A fehér mdu lakkot pedig szintén ki akartam próbálni.

Ti miket vásároltatok/kaptatok a hónapban?

4 megjegyzés:

  1. Mennyi minden :) Nagyon jó dolgok egytől egyig.
    Én mindig elfelejtem még azt is, hogy a héten mit vettem :) Ja, van egy Moyra és Nailland-rendelésem, pólókat és túracipőt vettünk, biztos még mást is, de nem emlékszem mindenre.
    MdU lakkot én is rendeltem egyet, várom, milyen lesz. Csontszínűt választottam, mert fehér lakkból már betáraztam. A chevron mintától én félek és nincs is ilyen palettám, mert bár jó pár hónapja nyomdázok, még nem mindig sikerül egyenesre a minta és pl. ennél feltűnne a bénaságom. Rendeltem díszítőszalagot, na azzal megint bénázni fogok, de muszáj gyakorolni, hogy szebb legyen a végeredmény. A Float on lakkot is megrendeltem végre, annyira megtetszett a blogodon :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon sok mindent vettél, a neszeszer és a baglyok a kedvenceim, de a többi mind érdekes és jó dolgok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm. ebből nagyon sok mindent kaptam, nem pedig vettem. :)

      Törlés