2015. május 5., kedd

Nail Stamping Challenge - 2. Laces

A Lora által megálmodott körömnyomdás kihívás második fordulójához érkeztünk. Nem tudtam, hogy milyen manikűrt fogok alkotni, illetve, hogy kihagyom-e a mostani fordulót, mert nem igazán van csipkés mintám a lemezeimen.
Végül ezt a rózsás mintát választottam a MoYou Tourist 07-es lemezemről, mert olyan kis elegáns és kifinomult, akár csipkésnek is elmegy. :) Alapszínnek a Models Own Utopia nevű nude lakkomat használtam, két rétegben. Nagyon szeretem ezt a lakkot, jó vétel volt, bár első használat után nem volt túl tartós rajtam, azóta viszont kibírja az általam elvárt időt. :)
A nyomdázáshoz most visszafogottabb színt választottam, a fehér és fekete mind unalmas volt most nekem, ezért a Colour Alike 536 (h) lakkot használtam, amivel szuperül lehet nyomdázni.

Hogy tetszik Nektek a mai manikűr?

10 megjegyzés:

  1. Azt hittem, nem is ember, akinek nincs csipkés lemeze, de most megnyugodtam :) Nekem lesz egy BPS nemsokára, de inkább csak máson tetszik a csipke, magamon annyira nem. Ez viszont csodaszép, a színpárosítás és a minta is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. még csak most kezdtem gyűjtögetni a palettákat, ezért nem jutottam még el addig, hogy legyen egy olyan, amin csipke minta is van :) egyébként tetszik nekem a minta.

      Törlés