2015. május 24., vasárnap

Pozitív percek #86

Lassan már a századik ilyen típusú bejegyzés is elkészül, ebből is jól látható, hogy mennyire gyorsan telik az idő.

Ma ismét összeszedtem a héten történt pozitív élményeimet. :)
♥ egészséges ebédek ♥ Avon fülbevalóm érkezett ♥ h&m vásárlás ♥ lazac és brokkoli ♥ esküvőre és lánybúcsúra készülés ♥ már csak 2 vizsga vár rám ♥ chevron mani ♥ születésnapom volt a héten ♥ Oli baglyom barátnőt kapott és nagyon boldog ♥ családi összejövetel ♥ kaptam tortát és virágokat is ♥ sütöttem vendégváró fetás fűszeres (görög, vagy mediterrán) pogit ♥ 

Nos, a héten elég sok pozitív impulzus ért, remélem a továbbiakban is marad ez a tendencia. :)
Nektek hogy telt a hetetek?

6 megjegyzés:

  1. A pogi receptjét szeretném:D már csak bagoly gyerek kell :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. átküldtem. :) ó, ők most nagyon jól elvannak kettecskén :)

      Törlés
  2. Nagyon tetszik a manikűr, a pogácsa receptjét pedig akár itt is megoszthatnád :)

    VálaszTörlés
  3. Boldog szülinapot! Nagyon csini vagy!
    Sosem tudom, hogy telt a hetem, munka, munka :) Ezen a héten viszont csak öt napot kell dolgozni, ebből is egy szabadnap egy meg szabi lesz, sajna fogorvoshoz is be vagyok jelentve, az annyira nem jó, de muszáj.

    VálaszTörlés