2015. május 8., péntek

Pure by Pixibox - 2015. május

Az első Pure by Pixibox doboz megjelenését követően eldöntöttem, hogy ha tehetem, a következő dobozt meg fogom rendelni, és kipróbálom, mert az első doboz nagyon pozitív benyomást tett rám. Nagy örömömre az első szállítási napon kézhez kaptam a dobozomat, aminek most megnézhetitek a tartalmát.
Nagyon jó ötletnek tartom, hogy az új doboz elejét összefogták egy egyszerű kis cellux-szal, ezzel azonnal látni lehet, hogy sértetlen dobozt kaptunk.
Szerintem szuper kis dobozt sikerült összerakniuk Pixiéknek, az enyém nagyon jól sikerült. Nézzétek, miket kaptam:
A dobozban mindenkinél megtalálható volt a Mádara arctisztító habja, amely mélyen és finoman tisztít, és használata után az arcbőr felfrissül, lágy és sima tapintásúvá válik.
A Curaprox jóvoltából mindenki kapott egy fogkefét, mégpedig az Ultrasoft verziót, erre nagyon kíváncsi vagyok, ugyanis azt lehet tudni róla, hogy a hagyományos fogkefékkel ellentétben ez nagyjából 5460 szálat tartalmaz, ezáltal jobban tisztít. Örülök, hogy a márka egy fogkefével jelent meg a dobozban.
A Mádara egy szórólapban elrejtett három termékmintát is, amik szintén minden dobozban azonosak: egy mély tisztító folyadékot, egy szemkörnyékápolót és egy színezett arckrémet.
A kis tasakban szemhéjpúder minta található a Kell a púdertől, ami nagyon magas pigmenttartalmú, ásványi szemhéjpúder, selymes állaggal. Használható szárazon vagy nedvesen is. Nekem maga ez a mini zacsis megoldás nem igazán tetszik, valami kisebb műanyag tégelyben jobban el tudnám képzelni.
Az Annemarie Börlind arcápolói közül én az LL Regeneration Nappali krémet kaptam. Mint láthatjátok ez egy mini kiszerelésű termék.
A CaoNatur-tól az én dobozomban a Száraz és Töredezett hajra való sampont találtam, ami telitalálat, mivel nekem száraz a fejbőröm, és a hajam. Bízom benne, hogy ez a sampon hatásos lesz erre a problémára.
A Vöslauer-től is kaptunk egy szénsavmentes ásványvizet, cuki 0,33 literes kiszerelésben. Nekem nagyon tetszik az új Pure doboz, remélem, hogy a következőt is kipróbálhatom majd. :)

Ti megvásároltátok a második Pure by Pixibox összeállítást? Mi a véleményetek a dobozról?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése