2015. június 11., csütörtök

A hónap könyvei #2: február

A mai bejegyzésben a februári kedvenc olvasmányaimat mutatom be nektek. Egy kicsit megcsúsztam a rovattal, de igyekszem behozni a lemaradásomat. Bár már június van, azért még emlékszem a korábban olvasott könyvekre is. Az utóbbi időben nem olvastam sokat, munka és tanulás miatt, ezért előfordulhat, hogy nem minden hónapban lesz kedvenc olvasmányom. :)
Anna Banks: Posziedón
Egyszerűen zseniális! Két nap alatt kiolvastam, szinte alig bírtam letenni. A történet legelején a főszereplő lány legjobb barátnője meghal, és Emmának szembe kell néznie azzal, hogy nem tudott a lány segítségére sietni. Úgy érzi, hogy többet is tehetett volna, de mégsem volt rá képes. A jóképű, vele egykorú Galén, akivel a baleset előtt ismerkedtek meg, váratlanul megjelenik Emma középiskolájában, miután hazatér, és a lány ekkor kezdi úgy érezni, hogy talán nem a véletlen hozta össze őket. Tipikus kis történetnek indul, de aztán hamar kiderül, hogy nagyon izgalmas titkokat fedezhetünk fel olvasás közben.

Nagyon tetszett a regény, sajnos még mindig nem tudni, hogy megjelenik-e magyarul a második, és harmadik rész is, bár külföldön már évekkel ezelőtt megjelentek, így jó lenne folytatni ezt a trilógiát is. :) Az elsőnek nagyon izgalmas vége lett, így a Triton, és a Neptun is nagyon felkeltette az érdeklődésemet.
Ismeritek ezt a könyvet? Milyen véleményetek van róla?

2 megjegyzés:

  1. Meglestem már ezt a könyvet, de nem olvastam utána, így nem tudtam mire számítsak vele kapcsolatosan, ezért komolyabban nem foglalkoztam vele. De ha azt mondod jó, lehet teszek egy próbát! Egy a gond: ha túl jóra sikerült, megint szidni fogom a kiadókat, hogy itthon nem adta még ki senki sem, és hogy nem is foglalkoznak vele különösebben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. abszolút ez a helyzet, én is egy kicsit elkenődtem, de tegnap olvasgattam neten, és elviekben ez évre várható, hogy megjelenik a következő rész.

      Törlés