2015. június 29., hétfő

NAILS OF THE DAY: Chevron nails

Régóta nagyon tetszik nekem a cikk-cakk mintás manikűr, de legtöbb esetben lehúzható sablonnal láttam elkészítve, ami hosszú távon nem a legköltségkímélőbb megoldás. Szerencsére már több nyomdalemezen is megtalálhatóak az ilyen minták, legyen az a MoYou vagy éppen a magyar Pet'la Plate lemez.
Én ez utóbbival rendelkezem, aminek a "the perfect one" fantázianevet adták Petráék. És valóban csodás chevron minták találhatóak rajta, a Mundo nyomdalakkokkal párosítva sikeresen fel is tudtam venni a mintákat.
Ehhez a manikűrhöz a jobb alsó sarokban található szimpla mintát választottam, a Barry M Coconut-ra nyomdáztam Mundo fekete nyomdalakkal.

Hogy tetszik Nektek?

6 megjegyzés:

  1. De jól sikerült, nagyon szépen egyenesen tudsz nyomdázni!! A sablonnal nekem az a bajom, hogy drága és el is fogy, az eredmény kétséges az én két bal kezemmel, de a nyomdázás már adott sikerélményt, szóval én is erre a technikára szavazok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) én is a nyomdázást preferálom.

      Törlés
  2. Milyen szépen megy neked a nyomdázás. Én még mindig próbálkozom...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Igyekszem, de sokat számít a megfelelő nyomdapárna és a nyomdalakkok is sokat segítenek. :)

      Törlés
  3. Nagyon szép lett!!
    Jók ezek a MDu nyomdalakkok, nekem egy barna szín van meg és öröm vele nyomdázni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A feketével nem annyira egyszerű, de azt a színének tudom be. :) egyébként a többivel szuper jól lehet nyomdázni.

      Törlés