2015. június 17., szerda

NAILS OF THE DAY: Pastel Galaxy Nails

Mostanában nem igazán voltam aktív, ami a manikűrök készítését és posztolását illeti, de ma mutatok Nektek egy korábbi manikűrt, és már bekészítettem néhány másikat is.
Nemrégen szembetaláltam magam a weheartiton és a Pinteresten a pasztell galaxisos manikűrrel, és annyira megtetszett, hogy úgy döntöttem, kipróbálom. Lila alapban gondolkodtam, ezt dobtam fel szivacsos technikával sötétebb lilával, fehérrel, világoskékkel és rózsaszínnel. 
Erre került fel egy réteg Essence colour&go space queen (stílusosan), és néhány csillagot is rajzoltam a manikűrre. Így készült el a pasztell galaxisos köröm. Név szerint az alábbi lakkokat használtam fel:
1. Flormar Pretty P19
2. Max Factor Glossfinity Lilac Lace
3. Flormar 310
4. Flormar Wet Look WL01
5. China Glaze Feel The Breeze
6. Essence Colour&Go Space Queen
7. Barry M Nail Art pen (white)

Nekem nagyon tetszett a manikűr, sokáig viseltem is, és több dicséretet is bezsebeltem vele. :)

Hogy tetszik Nektek? Próbáltátok már a pasztell galaxisos manikűrt?

6 megjegyzés: