2015. június 14., vasárnap

Pozitív percek #89

Nagyon gyorsan telik az idő, már a 89.-ik pozitív perceket olvashatjátok ma! :)

Lássuk, milyen jó dolgok történtek a héten!
♥ eperszezon ♥ megérkeztek a vitaminjaim ♥ közös ebéd anyuval és tesómmal ♥ felavattam az első Dance Legend lakkomat ♥ jókat nevetni ♥ holnap valami újat fogok csinálni, és már nagyon várom ♥ nagyon tetszik a Nickelback No Fixed Address című, legutóbbi albuma ♥ új bejegyzésekre is jutott időm a héten ♥ nyári hangulat ♥ nyomdázás ♥ 

Nektek hogy telt a hetetek?

4 megjegyzés:

  1. Apró örömök :) Hát nekem elég lusta hetem volt, persze dolgoztam, de otthon alig mozdítottam valamit. Remélem, ha lehűl az idő, több energiám lesz. Csodaszép a mani!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! :) megértelek, ebben az ezer fokban nehezebben veszi rá magát az ember, hogy takarítson, főzzön, stb.

      Törlés