2015. június 21., vasárnap

Pozitív percek #90

Ismét vasárnaphoz érkeztünk, én pedig már megint észrevettem, hogy milyen gyorsan repül az idő. Bár több napból állna egy hétvége, akkor talán pihenni is többet tudnék!

Lássuk, milyen jó dolgok történtek velem a héten! :)
♥ Margitsziget ♥ új Pet'la lemez ♥ hummuszt készítettem ♥ futni is voltam ♥ répapüré ♥ edzés személyi edzővel ♥ vettem egy fejhallgatót, mert a kis fülesem már eléggé odavan ♥ takarítás, lakás rendezgetés ♥ a manikűröm még a munkahelyemhez is nagyon illett 

Nektek hogy telt a hetetek?

8 megjegyzés:

  1. Én is eljutottam odáig, hogy a takarítás már a pozitív percekhez tartozik nálam :-D Nagy dolog ez számomra, de tényleg megszerettem a dolgot, no és a cicák is örülnek a tisztaságnak, mert rögtön el is kezdenek hemperegni olyankor :-D A manikűröd nagyon tetszik, szép lett :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. néha nehezen találok rá időt, hogy jó alaposan kitakarítsak, nem hiába, hiszen egyedül vagyok, így aztán mindent nekem is kell csinálni. :P de amikor sikerül mindent megcsinálni, akkor nagyon jó érzés, hogy tisztaság van.

      Törlés
  2. Ó, humuszt én is szeretnék majd készíteni, csak még gyűjtöm hozzá a bátorságom :D Olyan ördöngős finomságnak tűnik :P A répapüré nagyon jól hangzik, én a bazsalikomos zöldborsó pürét is nagyon tudom ajánlani, isteni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem rossz dolog a hummusz, nagyon sok fehérje van benne, és főzni sem muszáj hozzá a csicserit, mert már kapható főtt verzió is, így csak össze kell dobálni az aprítóba a hozzávalókat és kész is. :)
      Köszi, ki fogom próbálni azt is. Több zöldséget kell ennem. :D

      Törlés
  3. Szuper heted lehetett, a lemez csodaszép! Újabb klassz hetet kívánok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, tényleg nagyon szép!
      Viszont kívánom én is Neked! :)

      Törlés
  4. Ha egyedül vagy, legalább nem csinálsz koszt :) Csini a manikűr és a fejhallgató is!

    VálaszTörlés