2015. június 28., vasárnap

Pozitív percek #91

Szokásomhoz híven ma is a héten velem történt jó dolgokról olvashattok, mivel máris vasárnapot írhatunk. Megint egy olyan hétvége, amikor nem sikerült maradéktalanul kipihennem magam, mert mindig van valami teendő. :P

Lássuk, mik történtek a héten! :)
♥ málna szezon ♥ fincsi ebédek ♥ felkérésre készítettem manikűrt ♥ új nyomdalakkok ♥ 1000-es videó (edzés) ♥ nagyon jó edzések a teremben ♥ lift selfie ♥ karkötő rendelés ismerősnek ♥ étkezés és edzés háttérinfók gyűjtése ♥ sok munka 

Nagyon jól telt a hét, különösen örülök, hogy a manikűr, amit ismerősöm kért tőlem, nagyon szépen sikerült, mert ez volt az első rendelésre, másnak készített lakkozásom. Majd megmutatom egy poszt erejéig, ha szeretnétek látni! :)
Hogy telt a hetetek?

4 megjegyzés:

  1. Munka, munka. Persze, érdekel a mani :) Jók ezek a kis nyomdalakkok, nekem csak egy db MdU-m van, egy csontszínű.
    Nálunk áfonyaszezon van, a málna már öreg, alig van rajta valami.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. egy csontszínűt én is vettem, a balról a második az a képen :)
      még kékeket, türkizeket szeretnék venni, ha lesz fizetés.
      sajnos nálunk nincs jó környezet az áfonya termesztéséhez, amit nagyon sajnálok, mert nagyon szeretem. :P

      Törlés
    2. Környezet meg jó föld nálunk sincs, de hoztunk neki földet, kérget, mindent amit szeret és le van terítve hálóval, mert megennék a madarak. De legalább permetezni nem kell :) Ez inkább hobbi :)

      Törlés