2015. július 14., kedd

Júniusi szerzemények

Szokásomhoz híven most is megmutatom Nektek, hogy miket vásároltam az előző hónapban. Mostanában inkább online vásárolok, mint üzletben, hiszen alig van időm munka mellett még nézelődni is, illetve igyekszem félretenni a fizetésem egy részét.
A hónapban kezdtem el személyi edző segítségével edzeni (teremben), amihez beújítottam egy sportmelltartót, és egy sporttáskát is. Az Alakreform webshopban találtam meg ezeket a szépségeket, itt volt a legjobb áron, és nagyon gyorsan meg is érkezett.
A Tescoba nem is tudom már, miért mentem be, talán cipőket nézegetni, amikor megakadt a szemem ezen a táskán. Akciós cédula volt rajta, így rögtön tudtam, hogy megveszem. Azóta is nagy kedvenc. :)
A Lidl-ben egyik héten nagyon jó áron volt fejhallgató, és már egy ideje ért bennem a gondolat, hogy kellene egy új fül- vagy fejhallgató, mert az eredeti Iphone-osom már eléggé rossz minőségű, a zenéből már nem sokat hallok vele. Ez a magenta/lila került a kosaramba és azóta is nagyon jó szolgálatot tesz, nemcsak jobban hallom a zenét, de ki is szűri a kinti zajokat (pl. metró).
Nagy rajongója vagyok a különböző manikűröknek, és egyre gyakrabban választom a nyomdázást, hogy díszítsem a körmeimet, ezért beújítottam négy új Mundo de Unas nyomdalakkot. Név szerint: Bones, Peach, Pastel Pink és Barbie.
A dm-ben is jártam a hónapban, ahol akciós kosárkában találtam ezt a zöld Miss Sporty lakkot. Gondoltam elhozom, mert még jól jöhet dinnyés manikűrnél, illetve ha zöldre lenne szükségem egy manikűrhöz.
Az idei Rimmel Rita Ora kollekció is nagyon jól sikerült. Bár nem olyan extra különleges színűek a lakkok, mégis megfogtak, de végül kettőre szűkítettem a kört. A Rain Rain Go Away és a Neon Fest jött velem haza. Imádom a kis virágos kupakot.
A The Body Shop nyári akciója keretében én is vásároltam néhány dolgot. Mivel a fizetésem megengedte, így gondoltam megveszem a kedvenc testvajamat akciós áron (imádom, kék áfonyás!) és bedobtam mellé egy papayás tusfürdőt is, szintén akciósan.

Ez lett volna a júniusi szerzeményes poszt. Ti mikre csaptatok le ebben a hónapban? Leárazásokon vásároltatok már valamit?

10 megjegyzés:

  1. Főleg ebayen garázdálkodom mostanában. :D Új sportmelltartót én is vettem nemrég. :P A Rain rain lakk nekem nagyon bejött, imádom.
    Remélem hamarosan valamilyen manit is láthatunk tőled ezekkel a szépséges lakkokkal! :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ebay-en egy csomó pénzt el tudnék szórni, szóval örülök, hogy nincs paypalem.

      Törlés
  2. Ne csábíts ezzel az áfonyás testvajjal, mert a végén kénytelen leszek megvenni! :) #enyhebogyósgyümölcsfüggőségbenszenvedeksziasztok
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez nagyon jó testvaj, illat, hidratálás, minden. :) jó vétel, tesztet is tervezek írni róla már egy ideje.

      Törlés
  3. Szép lakkok :) Láttam ilyen fejhallgatót már utcán, engem meg pont az zavarna, hogy nem hallok jól, ha megyek benne utcán. Otthon meg nincs metró, engem az nem zavar, sem a forgalom.
    Hajjaj, sok lakkot kaptam mostanában, de amikor biztatnak, hogy még vegyél is :) akkor nem tudok ellenállni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. metró ellen tökéletes, meg a paraszt embereket sem hallom legalább. volt már olyan, hogy a buszon utaztam, amikor oda állt mellém egy csávó, aki nem volt százas, elkezdett beszélni hozzám, de nem ismertem, inkább ignoráltam, erre jó a fejhallgató :)

      Törlés
  4. Uuu de szupi az a táska! <3
    A fejhallgatót én nem láttam az itteni Lild-ben, pedig nagyon királyul néz ki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, akciós is volt, jól pakolható, mert olyan hobós. :) köszi

      Törlés
  5. Szia.A fejhallgató márkáját megtudnád mondani?:)

    VálaszTörlés