2015. július 6., hétfő

Manikűr Boginak

Életemben először készítettem el másnak a manikűrjét, de már nagyon vártam, és izgatott voltam, hogy jól sikerül-e majd. Bogi az egyik munkatársam, aki egyébként a Petit Mignon ékszereket is készíti (részben, hiszen két lány alkotja a Petit Mignon-t).
Szóval Bogi felkért, hogy a VOLT fesztiválra készítsek neki manikűrt. Annyit biztosan tudtunk, hogy az alapszín valami világos lesz, hiszen ha megkopna, akkor az nem olyan feltűnő. A többit pedig menet közben találtuk ki.
A Barry M Coconut volt az alapszín, amire Mundo de Unas nyomdalakkokkal és Barry M Nail Art Pen-nel készültek a minták, amiket MoYou Tourist nyomdalemezről választottunk. Különböző mintákat használtunk, kivéve két-két körmön, de azt kell mondjam, az összhang szerintem így is megVOLT. :) A tukán például annyira megtetszett, hogy most én is azt viselem a körmeimen. :)
Stamping decal-t is használtunk több esetben is, szerintem kifejezetten jól sikerült. Bogi bevallása szerint végig bírta a fesztivált, aminek külön nagyon örültem. :)

Hogy tetszik Nektek a manikűr?

4 megjegyzés:

  1. De jó lett :) A stamping decales (decailses?) mani nekem nagyon tartós szokott lenni. Anyumnak szoktam alkotni, ha meglátogat, szerintem másnak nehezebb körmöt csinálni, sosem úgy fordítja az ujját, ahogy kellene :)

    VálaszTörlés