2015. július 1., szerda

NAILS OF THE DAY: Work

A mai manikűrt az első munkanapomra készítettem. Valami egyszerű, de mutatós mintát akartam készíteni, olyasmit, ami nem túl feltűnő, de azért nem is nude. Már kicsit több, mint két hónapja várakozik ez a bejegyzés, ezért ma ezt fogom megmutatni Nektek.
Alapnak a China Glaze Feel the breeze lakkját (rózsaszín), illetve a Flormar 310-es fehéret, és a Lovely Moulin Rouge 14-es csillámosát használtam. A fehér lakkra került egy kis pöttyözés, ezt a Barry M Nail Art Pen-nel valósítottam meg.
Nagyon tetszett a végeredmény, semmi feltűnő, de azért nem is teljesen egyhangú manikűr született.

Hogy tetszik Nektek a manikűr?

4 megjegyzés:

  1. Látom, kihasználod ezt a szép CG lakkot :) Szép ez a mani, a pöttyözés nagyon feldobja. Első munkanapon én nude meg halványrózsaszín körmökkel jöttem, aztán most már felkenek mindenfélét, de szolidabban, mint mikor otthonra lakkozok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, így van! :) Én mindenféle színt felkenhetnék, de valahogy idáig nem éreztem azt a nagy neon őrületet, amit nyáron szoktam.

      Törlés
  2. Csodaszép lett ismét! Köszi az ötletet :)

    VálaszTörlés