2015. július 12., vasárnap

Pozitív percek #93

Máris egy újabb vasárnaphoz érkeztünk, ezért ma a heti pozitív élményeimet gyűjtöttem bejegyzésbe. :) Remélem még nem unjátok, minden héten történik valami jó.
♥ brokkoli ♥ az új baglyos bögrém ♥ szerdai vihar utáni lehűlés ♥ clean süti ribizlivel ♥ édesburgonya mánia ♥ új szandál ♥ rózsaszín körömlakkok ♥ a szerdai edzés sem maradt el, húsz perc futással indítottunk a vihar miatt ♥ magassarkút viselni ♥ konyhatündért játszani 

Mondhatni, egészen jó hetem volt, bár ért egy-két meglepetés, amiktől kicsit rosszul éreztem magam, de bízom benne, hogy így kellett lennie, hogy valami jobb születhessen. :)
Nektek hogy telt a hetetek?

4 megjegyzés:

  1. Hétről hétre megmosolyogtatnak a bejegyzéseid, és ilyenkor én is összegyüjtöm a heti top boldog pillanatokat. Köszi, hálás vagyok ezekért a bejegyzésekért.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, nagyon jól esik, hogy nemcsak nekem okoznak kellemes perceket ezek a bejegyzések. :)

      Törlés
  2. Nálunk csak kis eső volt, semmi vihar. A baglyos bögre nagyon tetszik, főleg azért, mert színes :) A gyerekem odalenne a brokkolis natúr húsért, de szerintem a rizst is kicserélné még egy húsra.

    VálaszTörlés