2015. július 19., vasárnap

Pozitív percek #94

Kicsit nehezen indult ez a mai bejegyzés, ugyanis a képszerkesztő applikációm folyamatosan ledobott, és nem mentette le a montázsomat. De aztán egyszer csak sikerült, úgyhogy a bejegyzés sem marad el.

Lássuk, milyen jó dolgok történtek velem a héten! :)
♥ az álláskeresésemre már kaptam visszajelzéseket ♥ igyekszem mindig csinosan öltözni ♥ h&m rendelés ♥ mexikói stílusú manikűr ♥ csajos este a legjobb barátnőmmel ♥ anyu meglepett áfonyával ♥ kaptam egy kis barackot szüleimtől ♥ tequila sunrise ♥ napozás ♥ 

Nos, ezek a jó dolgok történtek velem a héten. Nektek hogy telt a hét?

7 megjegyzés:

  1. Juj ^_^ maradhatsz??? Ennek Örülök ^_^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az álláskeresésre kaptam pozitív visszajelzést. vagyis neki álltam beadni az önéletrajzomat több helyre is, volt ahonnan hívtak már.

      Törlés
  2. Hajrá az álláshoz, remélem, sikerül! Nekem nyaralásos heten volt, jó fárasztó :) Nekünk vannak áfonyabokraink, csomó van rajtuk :) Jó képek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, kedves tőled! :)
      picit irigykedek az áfonyák miatt.

      Törlés
    2. Most már jó, mert csak szedni kell így pár év után, de volt teljes talajcsere, tőzeg a tövéhez, nedvességmegtartó gyöngyök, kell vele szenvedni, ha nem jó neki alapból a talaj. Én is imádom egyébként, főleg, mert sosem vennék, olyan drága :(

      Törlés
  3. A hálót meg lehagytam, mert felzabálnák a madarak, körbe van 180 cm magasan egy hálós házikójuk a bokroknak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. látom, ezzel sem könnyű, de biztosan jó érzés utána, hogy a saját munkád eredményét eheted. :)

      Törlés