2015. július 3., péntek

NAILS OF THE DAY: Sea animals

Régóta kinéztem magamnak egy csodás Dance Legend lakkot, de megmondom őszintén, drágának találtam, még úgy is, hogy egészen különleges szín, és finis jellemzi némelyik lakkot. A mai bejegyzésben a Wow Prism kollekcióból a Holy Diver-rel készített manikűrömet láthatjátok, amit végül a lakkos csoportunkban vásároltam meg, igen kedvező áron.
Nem árulok el talán újdonságot, ha azt mondom, nagyon megszerettem a nyomdázást, és előszeretettel alkalmazom ezt a körömdíszítési technikát. Főleg mióta megérkeztek hozzánk is a különböző csodás nyomdalakkok, amikkel álom a nyomdázás.
A fenti manikűrhöz a Dance Legend Holy Diver-t kentem fel alapnak, két rétegben, majd erre nyomdáztam a MoYou Doodles 07-es lemezről. Annyira cukik ezek a bálnák, teknőcök és a többi minta is nagyon megfogott. Most ezt a néhány mintát választottam, és imádtam viselni, szerintem egy teljes hétig (munkahét, 5 nap)  volt a körmeimen. :)

Hogy tetszik Nektek a manikűr? Hogy álltok a nyomdázással?

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép :) Tartós lakk lehet, ha öt napig bírta!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Igen, egyértelműen a jó minőségű lakkok közé sorolnám.

      Törlés